• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Прес-реліз «Української зернової асоціації»
    Опубликовано: 2012-12-16 11:23:37

    Прес-реліз «Української зернової асоціації» щодо офіційного звернення УЗА та її учасників до Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Козака Володимира Васильовича, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Міністерства аграрної політики та продовольства України щодо забезпечення подачі вагонів-зерновозів.

    Сьогодні, 14ня 2012 року всеукраїнським громадським об’єднанням «Українською зерновою асоціацією» та від імені всіх їїів було направлено офіційне звернення до Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Козака Володимира Васильовича, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Міністерства аграрної політики та продовольства України щодо забезпечення подачі вагонів-зерновозів. Зокрема, в листі йдеться про те, що ситуація, яка склалася сьогодні на ринку зерна України у зв’язку із невиконання планів з подачі вагонів-зерновозів Укрзалізницею уні 2012р є безпрецедентною. Компанії-експортери зерна надзвичайно стурбовані ситуацією із неможливості належного забезпечення їх вагонами-зерновозами для експорту зернових. Зокрема, на сьогоднішній час Укрзалізниця не задовольняє навітьини заявок на вагони-зерновози, що унеможливлює експорт та призводить до блокування роботи учасників ринку зерна. Більш того, та кількість вагонів, яка виділяється, розподіляється не зрозумілим чином без належного на те пояснення.

    Також, в офіційному звернені наголошується про те, що враховуючи фактичну відсутність порожніх вагонів для своєчасного вивантаження, компанії-учасники зернового ринку позбавлені можливості провадити ефективну економічну та господарську діяльність. У зв’язку з цим, строки вивантаження, передбачені великою кількістю експортних контрактів порушуються. Як наслідок, компанії не мають змоги вчасно виконати контракти поставки зернових, що може позначитися на репутації України як учасника зернового ринку у світовому масштабі.

    Учасники УЗА застерігають про те, що невиконання експортних контрактів призведе й до суттєвого зменшення надходження іноземної валюти в Україну, що може негативно позначитися на торговельному балансу Україні, і як наслідок збільшить девальваційний тиск на національну валюту.
    Застережливим фактом є те, що за останні 10 років УЗ не було збудовано ні одного вагона-зерновоза. І якщо 10 років назад було 15 тисяч зерновозів, то сьогодні їх зосталось лише 8 тисяч. Щорічно вибуває з експлуатації, більш ніж 1000 вагонів, і згідно з заяв Укрзалізниці в найближчі 5 років будівництво вагонів не передбачено в планах Укрзалізниці. Так чим же буде перевозитись врожай зерна у 80 мільйонів тон? Адже саме таку задачу поставив аграріям Уряд та Президент!

     

    Источник uga-port

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.