• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Експерти спрогнозували, яким буде новий сезон для виробників яблук
    Опубликовано: 2023-03-06 13:04:26

    За підсумками сезону 2022/2023 року урожай яблук буде на 10% більший, ніж у сезоні 2021/2022.

    Такий прогноз роблять експортна компанія USPA Fruit спільно з Українською асоціацією аграрного експорту.

    «Попри те, що було багато прогнозів з приводу економії на технологіях, якість яблука була досить високою. Це стосується саме підприємств, які орієнтуються на експортну діяльність», — прокоментував AgroTimes ситуацію керівник USPA Fruit Володимир Гуржій.

    За попередніми оцінками USPA Fruit, виробництво яблук для свіжого ринку промисловими виробниками у 2022 р. дещо збільшилось порівняно з 2021 р. Урожай яблук 2021 р. склав 1,3 млн т, з них 400-500 тис. т зібрали галузеві підприємства. Ця продукція продавалася ще у сезоні 2022 р.

    Разом з цим експерти розповіли, що умови, в яких садівникам доводиться вирощувати та збувати фрукти, дуже складні:

    зростання собівартості;
    падіння споживання на локального ринку;
    відключення електроенергії;
    погіршення доступу до фінансування;
    брак робочої сили, пов’язаний з міграцією та мобілізацією;
    втрата частини територій через окупацію.

    Експерти прогнозують, що частина цих підприємств навіть після звільнення буде відбудовуватися довго.

    Також Володимир Гуржій зазначив, що ціни на яблука у валюті у порівнянні з минулим роком просіли, хоча експортні ціни у гривні ціни можна вважати цікавими відносно економіки підприємства загалом.

    Логістика стала вдвічі, а й деколи у кілька разів дорожчою, порівняно з минулим роком саме у мирний час. Ця стаття з’їдає маржинальність експортерів, і наразі ціни на закордонних ринках споживання є звичайними у порівнянні з минулими роками.

    «Щодо майбутніх цін у мене є власний прогноз, але я хотів би озвучити його дещо пізніше. А щоб він справдився, потрібно, щоб всі українські експортери та постачальники досить серйозно попрацювали у маркетинговому плані», — резюмував Володимир Гуржій.

    Юлія Немцева

    Інф. kurkul.com

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.