З початку війни ринок макаронних виробів просів. Не всі зуміли пережити минулий рік і змушені були закрити своє виробництво. Особливо це стосується малих виробників. З економічної точки зору їм було не вигідно вести цей бізнес.
Про це в інтерв’ю Latifundist.com розповів виконавчий директор підприємства «Зодіак» Олексій Старіков.
«У перші пів року ще продажі були, бо населення формувало вдома стратегічний запас. А потім в країну почали завозити у великих об’ємах гуманітарну допомогу і реалізація впала. Адже до тих запасів, що населення вже зробило, додалися ще й продуктові набори від благодійних фондів»,— розповідає Олексій Старіков.
За його словами, благодійні фонди, які шукали виробників макаронів в Україні, почали працювати теж з великими виробниками. Через це малому бізнесу було важко і вони змушені були закриватися.
https://ukragroconsult.com/
agrinews.com.ua