Програма страхування вантажів, що забезпечує покриття поставок через український «зерновий коридор», буде продовжена в наступному році без підвищення ставок.
Про це заявили в компанії Lloyd's of London, пише Reuters.
Повідомляється, що банки, зазвичай, вимагають від судновласників, які заходять в українські порти, мати різноманітні страхові поліси, зокрема страхування корпусу та вантажу, яке оновлюється кожні сім днів.
Очікується, що в наступному році через конфлікт, стихійні лиха і високу інфляцію тарифи на військові та інші види страхування різко зростуть по всьому світу.
«Об’єкт AsOne у Чорному морі триватиме безперервно без запланованих підвищень рейтингу», — розповів голова вантажного відділу Ascot Кріс МакГілл.
Зазначається, що авіаційні та морські страховики стурбовані тим, що перестрахувальники, які страхують страховиків, виключать весь регіон України, росії та білорусі, коли 1 січня настане час переоформлення договорів перестрахування.
Але МакГілл сказав, що програма страхування вантажів була створена таким чином, що страховики, які беруть участь у програмі, розділяють ризик, не потребуючи перестрахування.
Нагадаємо, народний депутат України Іван Чайківський вважає, що в умовах обмеженої пропускної спроможності морського «зернового коридору» транзит зерна через білорусь справді розширив би можливості експорту зерна з України. Але сьогодні це неможливо — як із політичного, так і з економічного погляду.
Сергій Герасименко
Інф. latifundist.com
agrinews.com.ua