• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Українська лохина виходить на ринок Скандинавії
    Опубликовано: 2021-07-15 16:08:41

    Попри нетипові погодні умови навесні та в першій половині літа, українські виробники лохини доволі оптимістично налаштовані щодо поточного сезону. Даже більше, деякі з них навіть планують підкорювати нові зовнішні ринки збуту. Про це повідомляє асоціація “Ягідництво України”, пише agronews.ua.

    Наразі сезон збору врожаю лохини в господарствах України вже у самому розпалі.  За словами пана Олега Науменка, керівника BigBlue Organic Blueberry Farm, цьогорічний сезон обіцяє бути набагато кращим, ніж торік. Нагадаємо, що в 2020 році через погодні негаразди та приморозки українські фермери втратили значну частку врожаю лохини. Наприклад, в BigBlue Organic Blueberry Farm виробництво впало аж на 60%, тоді як цього року втрати від прим Небесної канцелярії в господарстві не перевищують 10%.

    «Які сорти показали цього року краще? Про це ще рано говорити, але візуально все виглядає досить непогано. Вже зібрано сорти «Дюк», «Спартан». Чудова ягода за розміром, структурою і смаком. Деякі ягоди сорту «Спартан» досягали 30 мм, що для цього сорту є достатньо серйозним показником», – зазначає пан Науменко.

    Щодо реалізації продукції, в цьому році господарство планує зосередити увагу на закордонних компаніях, адже тренд на органічну продукцію продовжує набирати обертів по всьому світу. Зокрема в Британії і Нідерландах відсоток органічної продукції вже складає 5%, а в Німеччині досягає 15%.

    Зараз компанія домовляється про поставку першої пробної партії органічної лохини до Скандинавії.

    «Ми вирішили працювати не з холсейлерами, що купують просто лохину, а з компаніями, які купують саме органічну ягоду. За три роки роботи на конвенційному ринками виявили, що нам він не дуже цікавий в плані ціноутворення і додаткових умов», – зізнається Олег Науменко.

    Першу партію зібраної лохини компанія продає в Україні за діючими контрактами в роздрібних мережах, продовжує працювати з кінцевим споживачем, додавши цього року своєрідну «фішку»: невеликі немережеві магазини «біля дому» сімейного типу.

    «Це такі магазини, де клієнт особисто знайомий з господарем, може поговорити з ним і випити кави, і господар від себе особисто може порекомендувати той чи інший товар. Адже органічний ринок – не лише про виробництво та продажі, а й про спілкування», – зазначив Олег Науменко.

    Инф. agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.