• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Група Креатив виходить на ринок Бангладеш під своєю ТМ «Сонола»
    Опубликовано: 2014-10-27 15:33:55

    Група Креатив, провідна українська агропромислова компанія, один із найбільших переробників сільськогосподарської продукції в Україні, у рамках своєї бізнес-стратегії планує продовжити розширення географії експорту та з листопада 2014 року розпочати поставки рафінованої соняшникової олії на ринок Народної Республіки Бангладеш під своєю торговою маркою «Сонола».

    На першому етапі продукція буде постачатися у невеликих об’ємах в рамках пілотного проекту – до 300 МТ в листопаді поточного року.

    «Група Креатив вважає ринок Бангладеш, як і в цілому азійські ринки, дуже перспективним для експорту соняшникової, соєвої олії та харчових жирів, зокрема, враховуючи велику чисельність населення країни – близько 120 млн. осіб, а також особливості тамтешньої кулінарної культури, – зазначив Юрій Давидов, голова правління Групи Креатив. – До кінця 2014 року, після реалізації товару в торгових мережах Бангладеш і аналізу продажів, Група планує збільшити поставки рафінованої олії в цю країну до 700-800 МТ щомісяця».

    Група Креатив входить до трійки найбільших експортерів олійно-жирової продукції в Україні, посідаючи другу позицію за обсягами експорту соняшникової олії, а також є найбільшим серед українських олійно-жирових компаній експортером в Китай. За результатами 2013 року експортні продажі Групи забезпечили близько 72% її виручки. На сьогоднішній день Група Креатив експортує рафіновану соняшникову олію до Європи (Нідерланди, Норвегія, Польща, Молдова, Албанія), країн Близького Сходу (ОАЕ, Сирія, Кувейт, Йорданія, Палестина, Ізраїль, Саудівська Аравія, Ліван), Африки (Марокко, Алжир) та Азії (Південна Корея, Китай, Індія). В напрямі експорту соняшникової олії та шроту Група Креатив орієнтується на прямі поставки.

    «За останні декілька років ми спостерігаємо збільшення частки експорту у продажах Групи і в подальшому плануємо посилювати свою присутність на нових ринках збуту і, відповідно, надалі збільшувати частку експортованої продукції у структурі продажів компанії, зокрема, й за рахунок азійських ринків», – додав Юрій Давидов.

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.