„МаРГо 2005”: основні цифри
Загальна виставкова площа — близько 5 400 кв. М
Чиста виставкова площа — 2 755,25* кв. м
Кількість учасників — 112*
Представлено країн — 4 (Україна, Польща, Росія, Туреччина)
Представлено торговельних марок — 246
*Компанія BDO Balance-Audit проведе аудит статистичних даних відповідно до методики
Міжнародного виставкового союзу CENTREX.
Програма виставки
За десять років існування виставка „МаРГо 2005” стала потужним джерелом професійних знань для працівників сфери торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, місцем зустрічі фахівців та обміну досвідом. Цьому сприяла насичена програма спеціалізованих заходів, де корисну інформацію можуть отримати як фахівці торговельних підприємств, так і ресторатори, бармени, сомельє, шеф-кухарі й технологи.
Цього року для зручності відвідувачів та раціонального використання часу програма виставки систематизована за наступними напрямками:
Заходи для підприємств роздрібної торгівлі:
шоста міжнародна конференція «Роздрібна торгівля: ефективна організація торгового підприємства», організатори — компанії «Євроіндекс» та «Новий проект»;
конференція «Франчайзинг в Україні: магазин, ресторан, готель по франчайзингу», співорганізатором якої виступає Асоціація франчайзингу;
конференція «Управління продажами та логістикою в роздрібній торгівлі», співорганізаторами якої виступають ГК «Система» та компанія «Євроіндекс»;
круглий стіл «Технології ефективної роздрібної торгівлі по-українські», співорганізатор — журнал «Мир продуктов»;
цикл семінарів «Управління якістю обслуговування в роздрібній торгівлі».
Заходи для HoReCa:
Конгрес ресторанного бізнесу, який об'єднує майстер-класи шеф-кухарів популярних українських ресторанів, бізнес-класи для керівників, а також фінал конкурсу „Найкращий сомельє України 2004 року”, що проводиться Асоціацією сомельє України;
Дні кавового бізнесу, в рамках якого пройде конференція «Кавовий бізнес в Україні», семінари та майстер-класи з приготування і подавання кави та коктейлів.
Синергія подій
Традиційно одночасно із виставкою „МаРГо 2005” проходить четверта спеціалізована виставка технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції „Промисловий холод 2005” і друга міжнародна виставка обладнання і технологій харчової та переробної промисловості „АПМ-ПродТек 2005”. Поєднання цих подій дозволяє відвідувачам виставки ознайомитись з повним технологічним циклом — від переробки та виробництва продуктів харчування до їх зберігання і реалізації кінцевому споживачеві.
Компанія „Євроіндекс”, організатор виставки, висловлює подяку партнерам — журналам „ТОРГОВОЕ ДЕЛО”, „Торговое оборудование в России”, „Рестораторъ” за інформаційну підтримку у період підготовки та проведення виставки; компанії „ВЕНЕТЕКС” — за технічну підтримку майстер-класів, а також Асоціації франчайзингу, Асоціації ресторанного бізнесу, Асоціації сомельє України, компанії „Ресторанний консалтинг”, консалтинговій компанії „Розница-UA”, журналу „Мир продуктов”, Європейській асоціації спешиеліті кофе (SCAE) за сприяння в організації виставкових заходів.
Торгівля, громадське харчування, готельне господарство і сфера послуг сьогодні є одними з найбільш динамічних галузей економіки. Щорічно відкриваються нові ресторани, кафе, бари, з'являються мережі магазинів, поруч з найбільшими вітчизняними операторами розпочали свою роботу та активно розвиваються російські та європейські торговельні мережі. Ми впевнені, що проведення виставки „МаРГо 2005” буде сприяти подальшому розвитку відповідних галузей, і, як наслідок, покращенню якості життя наших співгромадян і створенню позитивного іміджу України як країни з сучасним європейським сервісом.
Найповнішу інформацію про заходи виставки та поточні події ви завжди отримаєте у прес-центрі, а також в Інтернеті на сайті marho.euroindex.
agrinews.com.ua