• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • УДП ініціює створення українського портового оператора у Констанці — Москаленко
    Опубликовано: 2023-09-25 14:32:46

    «Українське Дунайське пароплавство» закликає керівництво порту Констанца надати дозвіл на створення рейдової перевалки для українського зерна.

    Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

    «60% зернового експортного потоку через Констанцу — річковий флот. Щомісяця баржевими караванами у румунський порт доставляється понад 700 тисяч тонн агропродукції. Якщо Констанца дозволить розвивати рейдову перевалку, річники готові збільшити обсяги ще на 500 тисяч тонн», — зазначає Москаленко.

    За його словами, порт Констанца завжди робив ставку на розвиток терміналів, які перевалюють зернові з автомобільного та залізничного транспорту. Баржі розглядались як щось другорядне, як додаток до основного потоку.

    Москаленко зауважив, що в цьому році УДП працює лише через перевалку прямим методом — борт-борт. Обертання флоту (Рені/Ізмаїл/Кілія — Констанца) в середньому складає 22 доби.

    «Позиція керівництва порту — потужності терміналів вистачає, треба лише попрацювати над координацією. Термінали несуть відповідальність за простої та зацікавлені працювати швидше. Наша позиція — термінал несе відповідальність, якщо він підтвердив обробку баржі, але що, як термінал мовчить? Схема з терміналами може бути прийнятною, якщо в тебе декілька барж. Але флот УДП це двісті барж», — пише Москаленко.

    Українськими партнерами створений проєкт організації ще трьох якірних стоянок, одна з яких має бути закріплена за Україною. Є пул зацікавлених інвесторів та перевізників. Проєкт не загрожує власникам терміналів, бо це додатковий експортний потік з України, який сьогодні просто не заходить до Констанци. За умови згоди румунської сторони, УДП готове виступити ініціатором створення українського портового оператору у Констанці, повідомив Москаленко.

    Флот пароплавства дозволяє перевалювати борт-борт до 300 тис. т зерна на місяць, в разі підтримки інших перевізників, річкові перевезення можуть збільшитися на 500 тис. т.

    «Під час зустрічі у Констанці розповів про наше бачення і наші пропозиції шановним колегам із Румунії, США та Євросоюзу. Завтра у Галаці продовжуємо консультації! Сподіваємось, що проєкт отримає зелене світло від шановних румунських партнерів!!!», — додав Москаленко.

    Нагадаємо, приблизно 60% експорту українського зерна може проходититранзитом через сусідню Румунію після того, як росія вийшла з зернової угоди.

    https://latifundist.com/

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.