Переробне підприємство ТОВ «ЕКО-МедОК» на Київщині на постійній основі вже багато років співпрацює з пасічниками. За результатами 2022 року компанія вийшла на заплановані показники продажів, падіння не було, але й глобального росту також. Про це повідомляє AgroPortal.ua, пише agronews.ua.
«На початку війни ми зупинили виробництво десь на місяць, потім відновили. За результатами 2022 року вийшли на заплановані показники продажів, падіння не було, але й глобального росту також. Труднощів було багато: відсутність персоналу, відсутність пального, електроенергії, але зараз не дуже хочеться про це згадувати. Ми працюємо, рухаємося вперед та не зупиняємось, ми вважаємо це єдиними правильним рішенням для нас та нашої країни», — розповідає засновник та директор ТОВ «ЕКО-МедОК» Андрій Крот.
Цього року компанія відзначає своє 10-ліття, і хоча шлях був тернистим та важким, було багато помилок, невдалі контракти з великими українськими торговельними мережами, наразі їм вдалося побудувати сучасне виробництво з професійним обладнанням з переробки та фасування меду, де залучено до 10 працівників.
На сьогодні асортимент у ТОВ «ЕКО-МедОК» налічує понад 100 позицій. Постійно працюють над розширенням асортименту продукції та в амбіційних планах хочуть створити мережу сучасних магазинів, яка дозволила би підвищити культуру споживання меду в Україні.
Також активно розвивається ексклюзивна продукція. Це стіки — мед у трубочках з пробкою з натурального бджолиного воску.
«Мед у інших пасічників, як кажуть, «з вулиці» ми не закуповуємо, оскільки дуже боїмося поганої якості продукції. В нашому бізнесі дуже важлива якість самого меду. Але готові на довгострокові відносини з пасічниками, які виробляють цікаві сортові меди. На жаль, в 2022 році нічого нового вивести на ринок не вдалось, це повязано з відсутністю персоналу, якому довелось поїхати з країни, але зараз всі вже повернулись. На початку 2023 року ми вже вивели на ринок 6 нових товарних позицій та до кінця року плануємо вивести ще близько 10 позицій», — ділиться планами Андрій Крот.
На його думку, проблеми зі збутом меду були в нашій країні завжди, тут потрібно постійно шукати різні шляхи та різні продукти, які сподобаються споживачу.
Щодо експорту, то вони реалізують продукцію в інші країни, але кінцевому споживачу, роблять відправки до Канади, США, ЄС та Ізраїля, це їхні перші кроки в цьому напрямку. За словами Андрія Крота, сьогодні складно спрогнозувати, якою буде вартість меду в 2023 році, але очікується незначне падіння гуртової ціни.
Інф. agronews.ua
agrinews.com.ua