• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Аналитика
  • Фермеру
  • Экспортеру
  • Примеры контрактов
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 28 мая 2012 года
  • Укрзалізниця підвищила ціни на вантажні перевезення
    Опубликовано: 2021-10-11 13:09:14

    УЗ підвищує тарифи на свої послуги та вартість вагонів, проте якість послуг залишається кричуще низькою, через що компанія втрачає клієнтів. Про це повідомляє www.rbc.ua, пише agronews.ua.

    За словами директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, дефіциту вантажних вагонів немає. Проте через низьку оперативну ефективність Укрзалізниці, на ринку штучно створюється ситуація, коли вагонів не вистачає.

    “Дуже сильно впали показники обороту вагонів. Якщо говорити простіше, система почала їхати повільніше, тому почала вимагати набагато більше вагонів. Ситуація, звичайно, не є адекватною. Якби у нас були нормальні показники обороту, то тих показників парку, які є сьогодні в руках приватних власників вагонів і державних власників вагонів, було б більше ніж достатньо для того, щоб здійснювати перевезення в тих обсягах, які є сьогодні”, – пояснив Вовк.

    За його словами, різке збільшення плати за використання вагонів, до якого вдалася УЗ, жодним чином не позначилось на покращенні якості надання послуг компанією. Більше того: бізнес змушений платити більше, при тому що вантажі доставляються довше.

    “Це призводить до збитків, в першу чергу вантажовідправників, оскільки ці тарифи завищені. Ну і, відповідно, це веде до погіршення їхніх конкурентних позицій на внутрішньому і зовнішньому ринках… Вагони перетворюються у такі собі склади на колесах. Це дуже дорогі склади для бізнесу, які з дуже невеликою кількістю рухаються по системі залізничного транспорту”, – пояснив Вовк.

    На думку експерта, якщо ситуація в УЗ не зміниться, бізнес почне шукати альтернативні шляхи перевезень, більш дешеві та швидші.

    “Якщо ця динаміка буде продовжуватись надалі, то відбудеться відтік вантажів з УЗ. Тому що звичайно, якщо бізнес буде бачити, що логістична складова є завищеною, то він буде просто реагувати через зменшення обсягів виробництва продукції і надання послуг”, – вважає Вовк.

    Як відомо, оборот вантажних вагонів в Укрзалізниці погіршився, і з початку року вантажі доставляються довше на цілу добу. Так, оборот піввагонів з показника 6,21 збільшився до 7,27 доби. Загальна цифра обороту рухомого складу УЗ погіршилася з 7,16 у січні до 8,36 доби у вересні.

    Инф. agronews.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    ООО "Мегапрайм груп" (Megaprime Group LLC). тел. +380-50-441-7388; ICQ: 390513874
    Электронная почта проекта: info@agrinews.com.ua. Корпоративные контакты: info@megaprime.com.ua, www.megaprime.com.ua Партнеры: www.e-news.com.ua, www.e-finance.com.ua, www.neboley.com.ua, www.brw.com.ua, www.bookmarket.in.ua
    megaprime.com.ua
    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © ООО "Мегапрайм груп". Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на www.agrinews.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию, представленную на www.agrinews.com.ua, принадлежат ООО "Мегапрайм груп".