У порту «Ніка-Тера», що входить в Group DF, встановлено відразу два нових рекорди швидкості навантаження зернових вантажів. Рекорд був встановлений під час завантаження партії кукурудзи на судно класу Panamax JAG AALOK компанії Sierentz Global Merchants (Параметри судна – довжина: 229 м, ширина: 32.26 м, дедвейт: 82023 т). Про це повідомляє пресслужба порту, пише agronews.ua.
При завантаженні балкера біля причалів порту була досягнута максимальна добова норма перевалки в 38,712 тисяч тонн (попередній рекорд 29 тисяч тонн). Під час рейдової довантаження рекордний обсяг перевалки склав 20,170 тисяч тонн на добу (попередній рекорд – 11 тисяч тонн).
Всього на судно JAG AALOK з причалів порту було завантажено 48,147 тисяч тонн, а рейдова перевалка склала 20,102 тисяч тонн.
Завантаження JAG AALOK виконувалася за вже відпрацьованою технологією перевалки зернових на великотоннажні судна. Для оптимізації швидкості вантажних операцій балкер був розміщений одночасно на двох причалах, а його завантаження здійснювалася відразу двома суднонавантажувальних машинами.
Рейдова перевалка здійснювалася компанією Transship за допомогою двох плавкранів.
В даний час судно компанії Sierentz Global Merchants із загальним обсягом кукурудзи 68,250 тисяч тонн слід в Китай.
«Новий рекорд – результат оптимізації вантажних операцій при обробці балкерів класу Supramax і Panamax. Порт побив власний рекорд інтенсивності перевалки зернових, збільшивши добову продуктивність обробки суден більш ніж на третину. З упевненістю можна сказати, що у нас одні з кращих показників по швидкості перевалки в Миколаївському регіоні. Встановлений рекорд – це результат планової системної роботи, це наслідок інвестицій і чітких проектних рішень. Ми не винаходимо велосипед, ми просто впроваджуємо кращі рішення галузі. Мета – задовольнити запити аграріїв на високу якість і швидкість обслуговування при перевалці зернових. У порту нового покоління немає іншого виходу, як швидко змінюватися і адаптуватися під тренди ринку », – прокоментував СЕО порту« Ніка-Тера »Алім Агакішіев.
Колишній рекорд був зафіксований в порту «Ніка-Тера» три тижні тому (7 травня 2021 роки), при навантаженні продовольчої пшениці на судно класу Supramax VICTORIA MAY.
У розвиток порту Group DF Дмитра Фірташа інвестовано понад 1,5 млрд гривень.
Найбільшім інвестпроектом стала реалізація Програми Збільшення пропускної здатності. В рамках ее реализации Було:
✅збільшено кількість прічалів до 8 Довжина 1900 метрів.
✅побудовано новий ваговий комплекс (складається з двох технологічних ліній продуктівністю 1800 м3 на годину).
✅оновлена сучасна виробнича технологічна лабораторія (ПТЛ).
✅збільшено до 10 одиниць парк локомотівів (порт володіє власним локомотивних депо для технічного обслуговування и ремонту тепловозів).
✅збільшення протяжність власних ж / д шляхів (до 23 км).
✅закуплена необхідна техніка для перевантаження вантажів (4 навантажувально машини продуктівністю до 1500 тонн на годину).
На підприємстві функціонують 5 спеціальніх вагових комплексів для розвантаження вагонів. Для оптімізації логістичних операцій планується будівництво додатково вагових ж / д комплексів.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua