• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Виробника штучного м’яса оцінили в 10 млрд дол США
    Опубликовано: 2021-04-13 13:08:30

    Американська компанія Impossible Foods, яка спеціалізується на створенні штучного м’яса, планує протягом наступних 12 місяців провести лістинг на біржі. Про це повідомляє 24 фінанси, пише agronews.ua.

    Попит на “м’ясні” продукти рослинного походження зростає шаленими темпами. Популярність штучного м’яса у світі зумовлена й екологічними, і етичними аспектами, які поширені в сучасному соціумі.

    Підтвердженням цього є капіталізація Impossible Foods в 10 мільярдів доларів. Компанія розглядає, щонайменше два варіанти, виходу на ринок акцій: злиття з SPAC або традиційне IPO. SPAC – це компанія, створена спеціально для об’єднання з іншою приватною фірмою, яка має намір вийти на біржу без IPO. IPO – це перший публічний продаж акцій приватної компанії.

    Рішення виробника штучного м’яса буде залежати від ситуації на ринку. Крім того, є інформація, що Impossible Foods може залучити ще один приватний раунд інвестицій. Останнього разу вартість компанії оцінили в 4 мільярди доларів.

    Кошти в компанію вкладають не лише фонди Khosla Ventures і Horizons Ventures, але й відомі люди. Серед них: тенісистка Серена Вільямс та репер Jay-Z. За даними PitchBook, з 2011 року Impossible Foods залучила 1,5 мільярда доларів від приватних інвесторів.

    Асоціація харчових продуктів на основі рослин (PBFA) повідомила, що у 2020 році роздрібна торгівля штучного м’яса досягнула позначки у 7 мільярдів доларів. У відсотковому еквіваленті обсяги продаж зросли на 27% всього за рік.

    Головним конкурентом американської компанії на ринку є виробник штучного м’яса Beyond Meat, капіталізація якого становить 11 мільярдів доларів. Серед інвесторів компанії є Білл Гейтс та Леонардо Ді Капріо. Конкурент Impossible Foods вийшов на біржу у 2019 році. Тоді фірму оцінили в 1,7 мільярда доларів.

    Компанія продає свої товари в продуктових магазинах та співпрацює з Burger King і Disney. За даними Impossible Foods, кількість торгових точок, де продають бургери зі штучним м’ясом, їхнього виробництва, зросла зі 150 до 20 тисяч.

    Инф. agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.