За останній рік ринок готової їжі трансформувався незвичайними темпами. Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз кілька компаній заявили про вихід на ринок з інноваційними замінниками тваринних продуктів. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Тренд 1 – ресторанна їжа вдома
Сьогоднішній споживач не хоче готувати вдома. Всі прагнуть їсти звичну стандартну їжу, але не витрачати при цьому час на її приготування. Водночас рівень купівельної спроможності не дає змоги середньому українцю харчуватися у ресторані.
Тренд 2 — діджиталізація процесів
Пандемія дала поштовх до активного впровадження діджитал-інструментів. Швидка їжа на винос — але без витрат часу на похід до супермаркету та на черги в каси.
Тренд 3 – альтернативне м’ясо
Однозначно майбутнє сегменту харчування – за рослинним м’ясом. Це новий швидкозростаючий тренд, якому прогнозують у 2021 році неймовірні 60% приросту.
Всі зрозуміли, що корисність тваринного білка переоцінена. Це дає поштовх розвитку сегменту альтернативних замінників, які б мали необхідний для організму білковий баланс.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua