АМПУ розпочала експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу Миколаївського морського порту.
Про цее повідомляє прес-служба АМПУ.
П«Підтримання паспортних глибин на підхідному каналі дозволить Миколаївському порту безперешкодно приймати великотоннажні судна типу Panamax. Днопоглиблення мало розпочатися ще у минулому році. Але по незалежних від нас обставинах початок робіт довелося відтермінувати» — відзначив керівник Миколаївської філії ДП «Адміністрація морських портів України» Олег Проточенко.
В процесі днопоглиблення передбачається доведення глибин підхідного каналу порту Миколаїв до паспортних значень – 11,2 м. Орієнтовний обсяг робіт становить 125 тис. куб. м.
Експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу виконує кіпрська компанія «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Завдяки відкритому аукціону в електронній системі закупівель Prozorro, вартість робіт було знижено на 22,9 млн грн. Згідно з договором, вона складає 188,3 млн грн.
Затримка початку днопоглиблення була пов’язана із судовою суперечкою між двома учасниками тендеру, що тривала понад чотири місяці. У грудні 2018 р. Шостий апеляційний адміністративний суд визнав переможцем тендеру «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Згідно з цим, АМПУ було укладено відповідний договір з підрядником на проведення днопоглиблення, виконання зобов’язань за яким буде суворо контролюватися.
У 2019 році Адміністрація морських портів України планує здійснювати експлуатаційне днопоглиблення у 7 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський,Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Продовжується реалізація двох масштабних проектів капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.
Нагадаємо, морський спеціалізований порт «Ніка-Тера», який входить до групи компаній Group DF, в січні 2019 року перевалив 528,6 тис. т вантажів, що перевищує аналогічний показник за минулий рік на 75%.
Инф. agravery.com
agrinews.com.ua