• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Українські господині дедалі менше самостійно випікають паски
    Опубликовано: 2016-05-01 15:30:00

    Компанія «Рітейл Груп» (Київ), в управлінні якої перебувають торговельні мережі «Велмарт», «Велика Кишеня» и «ВК Експрес», вказує на щорічне зростання продажів пасок власного виробництва й зменшення кількості людей, что печуть їх самостійно.

    «Рік у рік зростають продажі пасок власного виробництва торговельних мереж, люди дедалі менше печуть паски вдома. Всі торговельні мережі зацікавлені в залученні більшого числа покупців, тому, цілком закономірно, зросте якість і кількість продукції власного виробництва торговельних мереж до Великодня», — йдеться в повідомленні.

    Разом з тим, компанія має намір знизити ціни на інгредієнти для приготування великодньої випічки.

    Зокрема, цього року в мережі «Велика Кишеня» яйця будуть продаватися за ціною 5,90 за десяток, а ціна на паску встановлена в розмірі 9,99 гривень за 250 грам продукту власного виробництва, а також компанія знизила ціни в передпасхальний період на соціально значимі товари — молоко, яйця, борошно й низку інших продуктів.

    На борошно вищого сорту у фасуванні по 2 кг ціна встановлена в розмірі 29,99 гривень, а форми для випікання пасок продаються за ціною від 0,99 гривень.

    agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.