Українські господині дедалі менше самостійно випікають паски

01 май, 15:30

Компанія «Рітейл Груп» (Київ), в управлінні якої перебувають торговельні мережі «Велмарт», «Велика Кишеня» и «ВК Експрес», вказує на щорічне зростання продажів пасок власного виробництва й зменшення кількості людей, что печуть їх самостійно.

«Рік у рік зростають продажі пасок власного виробництва торговельних мереж, люди дедалі менше печуть паски вдома. Всі торговельні мережі зацікавлені в залученні більшого числа покупців, тому, цілком закономірно, зросте якість і кількість продукції власного виробництва торговельних мереж до Великодня», — йдеться в повідомленні.

Разом з тим, компанія має намір знизити ціни на інгредієнти для приготування великодньої випічки.

Зокрема, цього року в мережі «Велика Кишеня» яйця будуть продаватися за ціною 5,90 за десяток, а ціна на паску встановлена в розмірі 9,99 гривень за 250 грам продукту власного виробництва, а також компанія знизила ціни в передпасхальний період на соціально значимі товари — молоко, яйця, борошно й низку інших продуктів.

На борошно вищого сорту у фасуванні по 2 кг ціна встановлена в розмірі 29,99 гривень, а форми для випікання пасок продаються за ціною від 0,99 гривень.

agronews.ua


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/297895.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM