В українських реаліях поява приватних перевізників на залізницях - перспектива 5-10 років.
Про це повідомив координатор реформування транспортної галузі Координаційного центру економічних реформ при президенті України Олександр Кава.
Він зазначив, що тарифи на перевезення визначатимуться Національною комісією регулювання транспорту.
"Не буде такого, як склалося в Україні на ринку автомобільних перевезень, коли перевізник самостійно встановлює тарифи. Європейський досвід свідчить про те, що формування тарифів - не прерогатива самого перевізника", - прокоментував Кава.
Водночас Кава підкреслив, що в даний час тарифи на приміські перевезення настільки низькі, що не покривають навіть половини собівартості .
"Чинний тариф покриває не більше 15% собівартості перевезення. При цьому передбачено багато категорій пільговиків, проїзд яких не компенсується повністю навіть при такому низькому тарифі" , - заявив Кава.
Раніше начальник головного управління реформування та корпоративного розвитку Державної адміністрації залізничного транспорту України Андрій Буковський заявляв, що згідно з нормами, які містяться в проекті закону про залізничний транспорт, в майбутньому у приміському сполученні приватний бізнес зможе поставити свій поїзд і самостійно встановити ціну на проїзд.
"Плюс на цих же маршрутах ( приміські перевезення - ред.) Буде дозволено приватному бізнесу провести узгодження і поставити свій поїзд , встановити ціну на проїзд. При цьому не можна виключати можливості функціонування соціальних поїздів", - заявляв Буковський.
delo
agrinews.com.ua