Українське Дунайське пароплавство (УДП), один із ключових учасників транспортного ринку Дунаю, зазнає значних труднощів через загальне зниження попиту на перевезення водним транспортом. Згідно з повідомленням пресслужби компанії, більшість морського флоту УДП перебуває у відстої.
Спад попиту та мінімальні ставки на перевезення змусили компанію зупинити значну частину свого флоту. За словами представників УДП, навіть при наявності вантажів у Ізмаїлі, повернення суден до бази в Україні є неефективним з економічної точки зору.
На відміну від деяких приватних перевізників, які намагаються зберігати активність, УДП визнало необхідність призупинити експлуатацію частини флоту через нестабільність ринкових умов та низьку прибутковість перевезень.
Незважаючи на це, пароплавство повідомило про успішне відновлення двох суден - "Вилково" та "Ізмаїл", які пройшли капітальний ремонт і знову введені в експлуатацію. Відремонтовані судна вже використовуються на ринку і показують високу ринкову вартість, підтверджену міжнародними експертами.
Однак ситуація з більшістю флоту залишається складною. За інформацією компанії, багато обладнання має вичерпаний технічний ресурс, що ускладнює подальшу експлуатацію без проведення капітального ремонту. Це особливо стосується суден, які перебували під чартером у болгарської компанії, де технічне обслуговування, за умовами договору, було недостатнім і тільки формально виконуло вимоги.
Загалом, проблеми УДП відображають загальну тенденцію спаду водного транспорту в регіоні та потребу в системному підході до підтримки і розвитку морських перевізників в умовах економічної нестабільності.
agrinews.com.ua