• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Озвучено вартість перевезення зерна автотранспортом
    Опубликовано: 2022-05-09 13:01:22

    Раніше радіус перевезень зерна автотранспортом складав приблизно 400 км. Все, що більше, — успішно перевозилось залізницею. Зараз радіус транспортування складає до 1 тис. км. Щодо ціни, то на неї впливають багато факторів. Про це повідомляє latifundist.com, пише agronews.ua.

    За словами аналітика Олександра Тищенка, на ціну перевезень впливає зростанням кілометражу проїзду, оскільки інфраструктура в багатьох місцях пошкоджена і транспорту треба об’їжджати ці ділянки.

    «Це і коливання вартості дизельного палива, та ліміти наливу на один транспортний засіб. Також перевізники закладають у тариф ризики воєнного часу», — додав експерт.

    Олександр Мащенко розповів, що на далекі відстані вартість перевезення складає приблизно 1,80-2 грн за 1 км.

    Водночас у компанії G.R. Agro розповіли, що ціна залежить від кожного окремого напрямку. На неї впливають терміновість, об’єм, який потрібно доставити, та ціна на дизельне паливо. За словами комерційного директора G.R. Agro Дмитра Суха, наразі стало набагато складніше заправлятися.

    «Є заправні станції, які взагалі не заправляють дизелем, а є такі, що відгружають по 50 л або 150 л на добу. Тому ці обмеження теж впливають на вартість. Ми співпрацюємо з декількома постачальниками палива. Якщо в одного немає палива, то оперативно шукаємо в іншого. Але на це теж витрачається час», — акцентує Дмитро Сух.

    Начальник управління транспортної логістики компанії «Аграрні системні технології» (АСТ) Юрій Булюк також зазначив, що у зв’язку з проблемою наявності пального у вільному доступі група компаній «АСТ» змінила підхід і заправляє підрядників власним пальним.

    Що стосується термінів доставки вантажів автотранспортом по Україні, то, крім наявності пального на АЗС, на них також впливають блокпости. Хоча, як зазначає операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен, з початку бойових дій блокпости, дійсно, дуже сильно впливали на терміни доставки. Машина з Дніпропетровської області могла їхати на елеватор у Вінницьку область добу, тоді як зараз їде приблизно за 8 годин. Тому наразі блокпости впливають на терміни доставки, та лише приблизно на 10%.

    Існування блокпостів та ретельна перевірка дозвільних документів дійсно сповільнили строки доставки вантажів і для групи компаній «АСТ». Тому для автологістики закладають додатковий час. За словами Юрія Булюка, серйозні виклики постали перед компанією з  перевезенням через блокпости габаритної техніки  шириною 4-5 м.

    «Щоб пересунути посівний комплекс між селами, потрібно пройти 3-4 блокпости шириною максимум 3 м. Бували випадки, коли доводилося приганяти навантажувально-розвантажувальну техніку й демонтувати блокпост. Потім проїхати і знову назад зібрати блокпост. Наразі місцева влада налагоджує цей процес, зокрема, демонтує самовільно встановлені блокпости та розширює наявні. Тому ця проблема частково знята. Але для порівняння, якщо раніше з Рівненської області до Житомирської ми їхали 250 км, то з появою блокпостів цей кілометраж збільшився вдвічі», — розповів Юрій Булюк.

    Інф. agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.