Японці – народ більш ніж екстравагантний, вічно вони щось придумують, йдуть попереду планети всієї. На цей раз вони виділилися з допомогою самого дорогого в світі фруктового салону. Про це повідомляє legaltechnique, пише agronews.ua.
Ніколи не чули про фруктовому салоні? Ми теж…
“Сембікія” – це, по суті, фруктова лавка, але товари тут настільки дорогі, а інтер’єр магазину нагадує ювелірний салон, тому “фруктовий салон” – досить влучну назву.
1. Це головний магазин японського фруктового “гіганта” – фірми “Сембікія”. Нею з 1834 року керує одна і та ж сім’я. У той час це була звичайна фруктова лавка, але одного разу дружина власника магазину в другому поколінні вирішила, що вони можуть заробити гроші і іншим способом.
2. Отже, це, скоріше, подарункова крамниця, ніж магазин. Близько 80-90% цих товарів купують як подарунок, тому що в Японії на офіційні заходи (весілля, ділові переговори і візити до лікарні) прийнято дарувати дорогі фрукти.
3. Тут можна купити яблука Сека-ічі за 21 долар. 21 долар за одну штуку! У перекладі з японської Сека-ічі означає “кращий в світі”. Нібито ці яблука промили медом, потім ангелів і сльозами Дональда Трампа. Жарт, звичайно.
4. Квадратний кавун – всього за 212 доларів.
5. 69 доларів за пачку королівської полуниці (12 штук).
6. Вишні по 159,50 доларів за ящик (тобто по 4 $ за штуку).
7. 64 $ за виноград.
8. Можливо, ви хочете фруктове асорті з 6 фруктів за 170 $?
9. Чи кавун денсуке за 127 $???До речі в 2011 році фермери з Хоккайдо дуже сумували, тому що ціна на ці кавуни впала: найдорожчий з них тоді продали “всього лише” за 4000 доларів. Щороку в Хоккайдо вирощують лише 100 таких кавунів.
10. диньки Юбарі (одна за 160 $, або дві за 265 $). Це найдорожчі фрукти на землі. Одного разу таку диню продали на аукціоні за 23 500 $.
11. Що в них такого особливого? По-перше, їх вирощують в ідеальних теплицях і накривають капелюхами, щоб вони не висохли на сонці. Кожна рослина дає всього один плід, і щоб отримати найсолодші фрукти, фермери зрізають плоди раніше терміну.
12. Сім’я Сембікія заявляє, що саме вона почала традицію дарування дорогих фруктів.
13. Заради того, щоб їх товар потрапив в дорогі магазини, фермери готові на крайні заходи. І саме тому в Токіо практично під кожним магазином знаходяться справжні музеї фруктів.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua