Для продажу черешні у супермаркетах фермери мають переходити на сорти, які підходять для торговельних мереж, але які поки що складніше вирощувати в Україні, – вважає Володимир Шерстюк, один із засновників агрофірми «Сади України» з Дніпропетровщини. Про це повідомляє freshplaza, пише agronews.ua.
«Перше, що потрібно робити, – переходити на сорти, які підходять для мереж, – наголосив Володимир Шерстюк. – Але на практиці виходить, що ці сорти маловрожайні. Ми ж, якщо бачимо, що зняли з дерева менше як 100 кг Великоплідки, то вважаємо, що даремно вона росла. Проблема ще в тому, що закордонні сорти не проходять у нас інтродукцію – перевірку на місцевих умовах. Нею зараз ніхто не займається, держава просто не виділяє на цю роботу гроші. Тому кожен садівник у нас займається цим сам.
А потім мені телефонують і кажуть: «Ми не розуміємо, чому в нас Кордія мало дає врожайності». А вона як мінімум не переносить весняні заморозки і їй потрібні специфічні запилювачі».
Він також додав, що для продажу у торговельні мережі обов’язкове калібрування.
«Щоб дати повністю однорідне калібрування, потрібні дорогі лінії, – пояснив підприємець. – Щоб окупити цю лінію, одне господарство просто не збере такого врожаю. І ми знову повертаємося до ідеї кооперативів. Їм знадобляться не тільки калібрувальні лінії, але й гідрокулери. Основний урожай черешні збирають у найспекотніший сезон за температури в 28 градусів. Навіть якщо ми відразу кладемо плоди в холодильник, біля кісточки вона вже починає гнити. Гідрокулер дає змогу уникнути цього, і тоді черешня зможе пролежати в мережах два тижні».
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua