Поки весь світ переживає через наслідки пандемії коронавируса, маркетологи не стоять осторонь. Для отримання більшого прибутку допитливі придумали незвичайну лінійку чаю, яку присвятили не багато ні мало, кінця світу. Про це повідомляє Comments.ua, пише agronews.ua.
Творчі люди з Мадрида придумали, і, більш того, запустили в прокат незвичайну рекламу, ідеєю якої стала думка зустріти кінець світу з задоволенням. Клієнтам пропонують придбати композиції на основі трав, щоб підготуватися до зіткнення з метеоритом, масштабними пожежами, цунамі, вірусами, ядерною війною або амебами, що поглинають мозок.
Основний посил реклами закладений в її слогані — “Насолоджуйтеся неминучим”. Творці роблять ставку на чайний мікс з лимоном і імбиром — його присвятили пандемії коронавірусу. Втім, якщо покупець бажає зустріти кінець світу інакше, в лінійці передбачений чай “метеоритний спокій” (ромашка з валеріаною), “Ядерний детокс” порадує особливим поєднанням кориці і ванілі. Для шанувальників позаземних цивілізацій створили “Мирне вторгнення” — це відрізняють лаванда і гібіскус.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua