Австралійська компанія Naturo винайшла процес збереження натурального молока свіжим протягом 60 днів та очікує, що в березні цього року її молоко продаватиметься в супермаркетах.
Про це інформує Dairy Global, передає «ПроАгро Груп» з посиланням на Kurkul.
Нещодавно федеральний уряд Австралії надав Naturo грант у розмірі $1 млн. Компанія планує використати ці кошти для завершення робіт на пілотному заводі у Квінсленді, де будуть створені перші партії молока. Частина коштів піде на будівництво повномасштабного заводу в Тасманії.
«Цей продукт, без сумніву, сприятиме зростанню як внутрішнього ринку, так і міжнародних ринків свіжого молока. Адже є багато країн, які мають обмежений доступ до свіжого молока», — зазначила міністр промисловості, науки і технологій Австралії Карен Ендрюс.
Також, за її словами, продаж молока з 60-денним терміном придатності стане великою підтримкою і для жителів віддалених населених пунктів Австралії. Галузевий регулювальний орган Dairy Food Safety Victoria схвалив технологію як здорову та безпечну.
«Технологія Naturo не передбачає використання добавок або консервантів і зберігає первісну поживну цінність молока. Для збереження свіжості натурального молока відбувається у багатоступеневому процесі, не пов’язаному з теплом, — як це робиться за пастеризації», — уточнив засновник Naturo Джефф Гастінгс.
Зазначається, що молоко Naturo зберігає вищий уміст вітамінів В2 і В12, незамінних вітамінів для дітей, і повністю зберігає ферменти, критично важливі для функціонування печінки й розвитку кісток, які в іншому випадку були б знищені пастеризацією.
За словами Джеффа Гастінгса, Naturo хоче надати молочним фермерам доступ до добре продуманої технології і, таким чином, до експортних ринків.
Инф. proagro.com.ua
agrinews.com.ua