• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Українці більше не хочуть пити розчинну каву
    Опубликовано: 2020-12-13 15:07:26

    В Україні спостерігається зростання продажів в натуральному вираженні зернової та меленої кави на тлі скорочення продажів розчинної, повідомили в компанії Асканія FMCG. Про це повідомляє agriagency, пише agronews.ua.

    Так, згідно з динамікою імпорту кави (дані Державної митної служби) з січня по жовтень 2020 року, продажу зернової кави зросли в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року майже на 25% – до 9,11 тис. тонн, меленої – на 41%, до 9,97 тис. тонн.

    У той же час продажу розчинної кави в цьому році зменшилася на 4% – до 12,31 тис. тонн.

    “Уже кілька років поспіль ми спостерігаємо за тим, що українці споживають все більше меленої і зернової кави і менше розчинної. Однак в грошовому вираженні розчинна кава показала приріст – споживачі відмовляються від дешевої розчинної кави на користь більш дорогої. Українські споживачі також відмовляються від powder instant (порошкового розчинної кави) і переходять на Freeze Dried Instant (фасована розчинна кава), яка вважається більш якісною “, – зазначила маркетинг-директор Асканія FMCG Інна Сірченко.

    Инф. agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.