Темпи росту сегменту безлактозного молока в Україні сягають 457% в рік.
Такими оцінками під час конференції Milk Processing поділився Михайло Гафуров із компанії Nielsen, передає agro.guide.
«Ніша безлактозної продукції залишається вільною», — говорить він.
І хоча цей сегмент цікавий споживачу, на українському ринку поки що представлено лише 4 бренди.
Наприклад, минулого місяця безлактозне молоко вивів на ринок «Молочний Альянс». Зараз це лише молоко для дітей, але наступного року планують розширити лінійку.
Також безлактозну продукцію пропонує компанія «Люстдорф».
Окрім того, Гафуров розповів, що вартість молочних продуктів на українських поличках зараз зростає повільніше порівняно з усім ринком продовольчих товарів.
Серед категорій, які показали найбільше подорожчання, експерт виділив йогурти (33,4%), вершки (30,8%) та сир кисломолочний (19%).
Инф. agravery.com
agrinews.com.ua