Попит на органічні продукти харчування в Європі зростає: десять років тому цей ринок оцінювався в 12 млрд євро, сьогодні - 26 млрд євро. Простежується ця тенденція і у Франції, де продовжують зростати продажі органічних молочних продуктів.
Збільшення відзначається у всіх категоріях продуктів. За даними EuroCommerce, до кінця грудня 2016 року споживання органічного вершкового масла зросло на 23,2%, вершків — на 22,2%, сиру — на 21,8%. Також в минулому році французи стали більше купувати органічного йогурту (на 18%), молодого сиру (на 14,7%) і молока (на 6,4%). А ось продаж звичайних молочних продуктів хоч трохи, але скорочується: на молоко — на 3,5%, йогурт — на 1,5%, молодий сир — на 2,4%. Виросло тільки споживання сирів — плюс 1,6%.
В цілому ж «молочка» займає більше 17% від усього ринку органічних продуктів у Франції: 7,5% припадає на молоко, по 3,4% — на вершкове масло і йогурти, 1,5% — на вершки. Частка молодих і звичайних сирів становить 1,1% і 0,5% відповідно.
infoindustria.com.ua
agrinews.com.ua