• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Андрій Ярмак: молокопереробний бізнес в Україні буде рухатися вниз
    Опубликовано: 2016-11-25 18:30:00

    В існуючому вигляді молокопереробний бізнес в Україні буде рухатися вниз, обсяги переробки будуть падати, а споживачі, як не довіряли, так і не будуть довіряти промисловим виробникам молока. Таку думку висловив експерт, економіст ФАО Андрій Ярмак під час IX Всеукраїнській конференції «Молочний бізнес – 2016», яка відбулася сьогодні, 24 листопада, у Києві.

    «Подальший розвиток молочної галузі неможливий без появи у переробників молока нових клієнтів. Ми два роки докладали дуже багато зусиль у питанні просування експорту. Але, як виявилося, наші зусилля були потрібні не переробникам молока, а тільки нам. Вони не зацікавлені у пошуку нових ринків збуту, адже для цього треба змінюватися, ставати кращими, запроваджувати нові продукти», - констатував Андрій Ярмак.

    Він навів статистику, яка показує, що, обсяги реалізації молокопродуктів промислових виробників падають, у той час як обсяги реалізації базарної молочної продукції зростають. «Це красномовно говорить про недовіру споживача до промислової продукції. Покупці вважають, що молочна продукція на базарі кращої якості, ніж у магазинах. Ринок реалізованої базарної продукції сягає близько 20 млрд грн. Молочні компанії нічого не роблять для того, щоб змінити цю ситуацію, хоча зайнявши навіть третину ринку базарної молочної продукції, вже не потрібно буде шукати нових ринків збуту закордоном», - переконаний Андрій Ярмак.

    На його думку, інвестиції в освіту споживачів, відновлення довіри, створення незалежних систем оцінювання – це першочергові ініціативи для переробників молока.

    «Інвестиції у виробництво 1 літра молока у 10-20 разів перевищують інвестиції  у переробку 1 літра молока. Отже, щорічно виробники в Україні вкладають  у виробництво молока кошти, яких вистачило би для побудови 5 надсучасних і потужних переробних підприємств», - зазначає Андрій Ярмак.

    Експерт бачить величезну нішу та значну перспективу для молочної галузі у розвитку невеличких регіональних брендів, які можуть бути як кооперативними, так і створеними великими виробниками.

    agronews.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.