Після 24 лютого на європейському ринку заморожених ягід та фруктів спостерігається зменшення попиту на ягоди більш дорогого сегменту. Разом з тим відчувається зростання попиту на нішеві ягоди й фрукти.
Про це розповів менеджер з продажу бренду Tevitta Ігор Усатий в інтерв'ю на Latifundist.com.
«Наразі спостерігається зменшення попиту на ягоди більш дорогого сегменту. Цей фактор, звісно, буде впливати на ціни — ми побачимо, як впродовж року вони будуть змінюватися. І зараз деякі компанії вже змінюють свої рецептури кінцевого продукту», — відмітив менеджер з продажу.
На запитання, про затребуваність української замороженої сировини на європейському ринку, Ігор Усатий запевнив, що Україна завжди була в ТОПі постачальників заморожених продуктів в Європу.
«Сировина потрапляє абсолютно з різних куточків Землі. В різний період року деякі країни нарощують свої поставки через великий врожай, а деякі, як Китай, постачають продукцію на постійній основі. Щодо України, то вона завжди була в ТОПі постачальників заморожених продуктів в Європу. Особливо великі об’єми ягід і овочів ми поставляємо з червня по грудень», — розповів експерт.
Ігор Усатий додав, що європейський ринок і надалі буде споживати ту необхідну кількість, яку і споживав. Культура споживання заморожених продуктів там найвища з усіх країн.
Інф. latifundist.com
agrinews.com.ua