• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Як зменшити термін простою вагонів-зерновозів на кордоні
    Опубликовано: 2022-07-20 09:47:51

    Як зменшити термін простою вагонів-зерновозів на кордоні

    У травні в середньому обіг зерновозів на західних кордонах складав 27 діб, з яких 22 доби вагони стояли в чергах на кордоні.

    Про це під час пресконференції «Проблеми експорту агропродукції залізничним транспортом» в Укрінформі повідомив Юрій Щуклін, радник голови правління АТ «Укрзалізниця», експерт з логістики.

    «У травні в середньому обіг зерновозів на західних кордонах складав 27 діб. З них тільки 5 діб, 120 годин, ці вагони були задіяні в операціях — 36 годин припало на рух, 4 години — на митні процедури, 40 годин — на прибирання та подачу під навантаження і такий самий час на розвантаження. Тобто 22 доби із обігу вагона власник вантажу сплачував лише за стояння в черзі, на різні операції після навантаження, в тому числі на перетин кордону», — зазначив Щуклін.

    Як зауважив Роман Сластьон, генеральний директор Українського клубу аграрного бізнесу, черги на залізниці призводять до дефіциту вантажних потужностей, на тлі якого просто «починають розкручуватися ставки на перевезення, на логістику, яка робить невигідним будь-який експорт».

    За словами Щукліна, щоб уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі, потрібно перестати вантажити більше за наявну пропускну здатність логістичної системи.

    «Проблема з зайнятістю парків, з ростом цін на вагони, пропускною спроможністю переходів пов’язана з дисбалансом обсягів навантаження і переходів через кордон. Сьогодні свою роботу з навантаження планує лише «Укрзалізниця». Всі інші учасники логістичного ланцюга — а таких в кожній операції з перевезення до десяти — цього не планують. Це призводить до того, що навантажені вагони стоять в черзі на кордонах по 20-40 днів», — підкреслив експерт.

    Він також додав, що для узгодження всіх логістичних подій всіма учасниками ланцюга варто було б створити єдиний центр планування перевезення.

    «Нам потрібне консолідоване наскрізне рішення щодо планування всіх подій перевезення всіма його учасниками, а не лише «Укрзалізницею». Коли обсяги навантаження дорівнюватимуть обсягам переходу кордонів та поглинанню, за моїми підрахунками, нам вдасться звільнити до 4 тис. зерновозів», — сказав Щуклін.

    Як повідомлялося, за даними Міністерства аграрної політики та продовольства, Україна у травні 2022 року відвантажила на експорт усіма видами транспорту понад 1,743 млн тонн зернових, олійних та продуктів переробки, що становить 180% від квітневого обсягу.

    Як наголосили в міністерстві, для стабільного експорту агропродукції з України до Європи потрібно збільшити кількість зерновозів та відкрити нові логістичні коридори.

    https://agropravda.com/

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.