У кожного українського аграрія є можливість вийти на експортні ринки зі своєю продукцією. Але для цього першочергово необхідно проаналізувати свою діяльність та відповідність певним критеріям. Про це повідомляє agrotrend.com, пише agronews.ua.
По-перше, це можливість і потужність зібрати товарну партію. По-друге, це прорахунок ціни – де ваша продукція вже продається, де ні, за якою ціною, якої якості, логістичні моменти.
“І всю цю інформацію фермери зможуть знайти на сайті Ради експортерів та інвесторів (РЕІ) – аналіз ринків, попит/пропозиція на групи товарів, вимоги до експортної продукції, які ціни на експортних ринках, конкуренти”, – радить колишня в.о. міністра агрополітики Ольга Трофімцева.
А третій важливий момент, коли об’єми є, ціна прорахована, це пошук надійних партнерів. На жаль, дуже часто новачки на експортних ринках стикаються з не дуже добросовісними контрагентами, які можуть частково розрахуватися або не зробити цього взагалі, використовувати незнання нашими фермерами іноземних мов у складанні договорів.
Тому РЕІ, як запевняє пані Трофімцева, також допомагатиме в пошуках таких надійних контрагентів, з якими можна буде довго працювати. Більше того, вона робить моніторинг та перевірку тих компаній, які звертаються і хочуть стати членами РЕІ, тому що надійність партнерів – це першочергово репутація України на міжнародному ринку.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua