Щоб залишитись на ринку під час зростання цін на продукцію, виробники економлять на витратах. Про це розповів голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошко, пише agronews.ua.
«Кожен виробник по-різному виходить із цієї ситуації. Він бачить, що на прилавку в магазині продукція стоїть начебто нормально, але на оптовому ринку ціни, навпаки, повзуть униз, незважаючи на те, що продукти користуються сьогодні попитом. Виробник у більшості випадків, бачачи таку тенденцію до зменшення оптових цін, яка відбувається ближче до збирання врожаю, починає просто заощаджувати. Сьогодні питання маржинальності у виробництві продуктів харчування є найактуальнішим. За рахунок зменшення маржинальності виробники намагаються залишитися на ринку та не зменшувати обсяги реалізації своєї продукції», – сказав Дмитро Крошка.
Експерт зазначив, що якщо виробники продуктів харчування будуть економити, це не найкраще позначиться на якості їхньої продукції.
«Це може вплинути на якість продукції, яка опиниться на полицях супермаркетів і ринках не на краще. Сьогодні це вже можна побачити в магазинах, що продукція не найкращої якості потрапляє на прилавки», – наголосив Дмитро Крошка.
Инф. agronews.ua
agrinews.com.ua