• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Компанія Кусто Агро придбала 70 вагонів-зерновозів
    Опубликовано: 2020-01-25 13:06:01

    "Кусто Агро", як і решта малих та середніх виробників, зіштовхнулась із проблемою перевезення зернових, а саме своєчасного вивезення продукції з елеваторів. Щоб покращити логістику зернових, керівництво агрохолдингу почало інвестувати кошти в логістику і вже закупило 70 вагонів-зерновозів.

    Про це повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на kustoagro.com.

    У компанії зазначають, що враховуючи збільшення виробництва зерна та підвищення експорту, сьогодні надзвичайно важливо впровадити рішення для логістики. Основне навантаження з перевезення зернових - близько 70% - припадає на залізницю, і тут виникає низка проблем.

    "Кожного року саме в активний сезон відвантаження компанія спостерігає зміни правил гри від монополіста залізничних перевезень “Укрзалізниці”. Щосезону “Укрзалізниця” вносить нову цінову політику та умови розподілення й подачі вагонів. Відповідно, агровиробник не може передбачити можливий прибуток, оскільки левова частка коштів йде на доставку товару до порту. Загалом за останні два роки вартість логістики виросла практично вдвічі. Ми вкладаємо значні витрати на логістику, а в результаті отримуємо низьку якість транспортного обслуговування”, - каже Марина Семененко, заступник генерального директора з логістики компанії “Кусто Трейдинг і Логістика”.

    За її словами маршрутизація - не менш важлива проблема. "Є відправлення, які не рухаються згідно з договором про перевезення вантажів. Як наслідок: уповільнення руху товару, неможливість чітко планувати логістику та виконувати контракти. Серед важливих проблем і нестача локомотивів. Подача вагонів на елеватор та забирання іноді відбувається лише раз на добу. Крім того, 40% залізничного покриття потребує термінового ремонту. Прогнозують, що у 2025 році ця цифра зросте до 65%. Це призведе до значного зменшення швидкості руху та створить можливість сходження поїздів із рейсів. Станом на початок 2019 року закрили 3,46 тис. ділянок залізниці, загальна протяжність яких складає 1857 км. Головною причиною цього стала зношеність рейок та їхній поганий технічний стан. Сьогодні для збільшення експорту зернових вантажів потрібно не лише вдосконалювати логістику перевезень, а й розвивати інфраструктуру: будувати нові ефективні елеватори, збільшувати пропускну спроможність припортових та прикордонних станцій", - вважає Марина Семененко.

    Инф. proagro.com.ua

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.