«Фермери Британії перестануть отримувати допомогу від системи спільної агропромислової політики ЄС. На 2015 рік обсяг такої допомоги складав 3,1 млрд євро для британських фермерів. Відповідно ринок Британії стане менш конкурентно здатним і українська продукція зможе ширше зайти на ринок Британії. Коли він стане менш конкурентно здатним, ми вважаємо, що для українських виробників продукції харчування, а це кондитерка, крупи, деякі частини курятини (філе), олія рослинна, сухе молоко та масло з'явиться гарний шанс зайняти ринок Британії в Європі. Тому що навіть зайшовши на ці ринки із процентами від об'єму ринку 1 чи 3%, для української продукції – це може замінити велику частину російського ринку, який ми втратили у 2014 році. Тому що данний ринок є маржинальним. Люди готові платити багато грошей за якісний продукт харчування», - голова Ради з питань експорту продовольства Богдан Шаповал.
Але є зворотня сторона медалі. Звільнити полиці в супер маркетах Великої Британії можуть виробники українському меду та грецькому горіху.
«З іншої сторони вихід Британії з Європейського союзу я вважаю, що негативно відіб'ється на виробниках меду, які вже є активно на Британських полицях. Український мед там продаеться досить давно. Звісно з польською та німецькою допомогою, але він там є. Виробники меду, горіхів, органічної продукції не тваринного походження, які уже присутні на ринку ЄС будуть змушені перебудувати свої логістичні та бізнес процеси, для того, щоб залишитись на даному ринку. І відподно, це зв' язано зі складнощами, але це не означає, що вони втратять британський ринок повністю. Можливо хтось зрозуміє, що для нього продавати в Британію - вже невигідно», - Богдан Шаповал.
Прес-служба Всеукраїнська Аграрна Рада
agrinews.com.ua