• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Під час проведення регуляторної реформи низкою міністерств та відомств не дотримано термінів виконання доручень
    Опубликовано: 2005-12-30 11:07:00

    Станом на 28 ня 2005 року за результатами першого етапу регуляторної реформи – прискореного перегляду регуляторних актів на відповідність принципам державної регуляторної політики, переглянуто 9340 нормативно-правових актів. З них більше 5 тисяч регуляторних актів або 55% було визнано такими, що не відповідають принципам державної регуляторної політики. Абсолютну більшість таких актів було скасовано, а до близько 700 з них внесено зміни.

    Нормативно-правова база регулювання господарської діяльності нині складає більше 4 тисяч актів, які відповідають принципам державної регуляторної політики. З переліком цих актів можна ознайомитись на офіційному сайті Держпідприємництва (dkrp). Розчищення широкого масиву регуляторних актів є головним підсумком першого етапу регуляторної реформи.

    Разом з тим, на кінець ня 2005 року залишається привестиу відповідність із принципами державної регуляторної політики 77 регуляторних актів, з яких 48 є власними регуляторними актами органів виконавчої влади, 29 – регуляторними актами Кабінету Міністрів. При цьому МОЗ, Мінфін, Мінприроди та Мінкультури не надали обґрунтованих підстав щодо невиконання роботи з прискореного перегляду 56 регуляторних актів.

    Десять центральних органів виконавчої влади – Мінагрополітики, Мінприроди, Мінпаливенерго, Мінкультури, МОЗом, Мінфіном, Держнаглядохоронпраці, Держбудом, Держжитлокомунгоспом, Держкомземом та Мінмолодьспорт, – не завершили перегляд. МОЗ залишилось привести у відповідність із принципами державної регуляторної політики більше 30 регуляторних актів, Мінприроди, Мінкультури та Мінагрополітики – до десятка регуляторних актів. Особливе занепокоєння викликають 6 постанов КМУ, розробником яких є МОЗ, та 7 постанов КМУ від Мінприроди. Серед актів, що потребують внесення змін, зокрема, постанова КМУ №1570 „Про затвердження Правил торгівлі лікарськими засобами” МОЗ України, постанова КМУ №1351 "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", постанова КМУ № 915 „Про впровадження системи збирання, сортування, транспортування, переробки та утилізації відходів як вторинної сировини”. Перелік актів, робота щодо внесення змін до яких станом на кінець ня не завершена, розміщено на сайті Держпідприємництва.

    На другому етапі регуляторної реформи передбачено провести поглиблений аналіз регуляторних актів за секторами економіки та надати пропозиції щодо вдосконалення законодавства України. За попередніми результатами проведення органами виконавчої влади оцінки системності та узгодженості регуляторних законодавчих актів у галузях економіки, 216 регуляторних законодавчих актів визнано такими, що відповідають принципам державної регуляторної політики, 20 регуляторних законодавчих актів – такими, що не відповідають принципам державної регуляторної політики. Держпідприємництву на погодження надійшло лише 6 законопроектів, якими вносяться зміни до регуляторних законодавчих актів, що не відповідають принципам державної регуляторної політики.

    Більшістю органів виконавчої влади порушено терміни подання до Держпідприємництва України переліків законів України, які регулюють відповідні галузі економіки з обґрунтуванням відповідності їх принципам державної регуляторної політики. Міністерство охорони здоров’я не провело оцінку системності та узгодженості регуляторних законодавчих актів у галузях економіки взагалі.

    При проведенні оцінки системності та узгодженості регуляторних законодавчих актів у галузях економіки центральні органи виконавчої влади обмежились проведенням аналізу відповідності регуляторних законодавчих актів принципам державної регуляторної політики, а не провадили оцінювання системності та узгодженості відповідних галузей економіки. Підтвердженням цього є відсутність будь-яких пропозиції щодо забезпечення системності та узгодженості регулювань у галузях економіки.

    На другому етапі регуляторної реформи спостерігаються ті ж проблеми, які заважали успішному завершенню першого: недотримання принципу паритетності при формуванні робочих груп за участю представників підприємців, недотримання термінів виконання доручень Президента та Уряду України, домінування в окремих органах влади відомчих інтересів над державними. Держпідприємництво наголошує на необхідності дотримання графіку виконання усіх доручень щодо здійснення регуляторної реформи, а також сподівається на ефективну роботу Міжвідомчої комісії з додаткового перегляду регуляторних актів, яка працюватиме за основними сферами регулювань.

    Прес-служба Держпідприємництва

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.