• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Авіакорпорація «Антонов» планує до 2009 року збільшити обсяг продажу продукції
    Опубликовано: 2006-03-01 17:03:00

    Державна авіабудівельна корпорація «Національне об'єднання „Антонов“» планує до 2009 року збільшити обсяг продажу продукції до 1-1,2 млрд. долл. на рік. Про це повідомив директор Українського НДІ авіаційної технології, експерт у складі директорів корпорації «Антонов» Георгій Кривов.

    У свою чергу, генеральний директор і голова правління корпорації «Антонов» Анатолій Мялица відзначив, що для реалізації таких планів необхідне стабільне фінансове забезпечення, інтенсивне підвищення технологічного рівня і контоздатності літакобудівних підприємств, виготовлення і просування на внутрішній і світовий ринки готових до серійного виробництва літаків Ан-140 і Ан-148, створення і просування на світовий ринок нового «проривного» продукту, а також створення лізингової компанії. При цьому він додав, що для того, щоб вийти за чотири роки на річний оборот 1-1,2 млрд. долл. необхідно щорічне фінансування в розмірі 500-600 млн. долл. З яких 150 млн. долл. треба спрямувати на нову техніку, ще 40-60 млн. долл. — на регіональні центри технічного обслуговування, 100 млн. долл. — на лізингову компанію та ін.

    Він також повідомив, що загальний обсяг продажу світового авіавиробництва складає 200 млрд. доларів, а європейський — трохи менше ини цієї суми.

    За його словами, Україна немає нормальних внутрішніх ресурсів для авіапромисловості. Зокрема, вже 10-12 років не виробляється в потрібних об’ємах науковомістка продукція, тому на авіаційних підприємствах техніка не поновлюється і використовується застаріле устаткування.

    А. Мялица сформулював три основних проблеми української авіації:

    - стара структура науково-виробничої кооперації і виробництва;

    - відсутність протекціонізму в сфері захисту власного ринку і допомоги у просуванні української продукції на зовнішні ринки;

    - неадекватна структура управління організації виробництва до умов ринкової економіки.

    За його словами, для того щоб вирішити ці проблеми необхідно знайти засоби стабільного фінансування. Корпорація «Антонов» має намір залучати фінансові засоби, як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках — кредити вітчизняних банків з частковою компенсацією відсотків за рахунок бюджетних програм і кредити світових банків під гарантії довгострокових контрактів.

    Раніше, А. Мялица заявляв, що основними напрямками діяльності корпорації будуть проекти по розвитку транспортних і регіональних літаків сімейства «Антонов» — транспортного літака Ан-124 «Руслан» і регіонального пасажирського літака Ан-148. Серед основних задач корпорації «Антонов» — стратегічне планування, продаж літаків і сервісне технічне обслуговування українських літаків за кордоном. Разом з тим А. Мялица повідомив, що корпорація «Антонов» також буде займатися і розвитком таких літаків, як Ан-140, Ан-74 і Ан-70.

    На сьогодні, на думку Анатолія Мялиці, першочерговою задачею корпорації «Антонов» є створення серійного виробництва на підприємствах. Якщо раніше Київським авіаційним заводом вироблялося по 100 літаків на рік, а Харківським авіаційним підприємством 70 літаків, то сьогодні виробляються одиниці.

    Він також відзначив, що на сьогодні ані на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві, ані на київському заводі «Авіант» серійного виробництва немає, і що нещодавно підписаний договір про кооперації є дуже важливим кроком.

    А. М’ялиця додав, що на даний момент уже проведено три наради, на яких були обговорені першочергові питання і зазначив, що корпорація повільно, але впевнено йде до своєї мети .

    Наємо, що в травні 2005 року був підписаний Указ Президента «Про негайні заходи по розвитку авіабудівельної галузі», яким урядові доручено було прийняти рішення щодо створення національного вертикально-інтегрованого науково-виробничого об'єднання «Антонов», включивши в його склад ГП «Авіаційний науково-технічний комплекс імені О.К. Антонова», Київський державний авіаційний завод «Авіант» і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство, а також розробити і впровадити механізм прискореного відновлення парку вітчизняних авіакомпаній літаками «Ан-140-100», «Ан-74» різних модифікацій, «Ан-148». У липні минулого року Кабінет Міністрів України видав постанову «Про створення державної літакобудівної корпорації «Національне об'єднання „Антонов“», а в жовтні — затвердив статут. До складу нової корпорації увійшли державні підприємства «Авіаційний науково-технічний комплекс імені О.К. Антонова», «Київський авіаційний завод „Авіант“», «Завод 410 цивільної авіації» (Київ) і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство.

    Довідка ELCOMARTNews. 6 лютого 2006 року Харківське державне авіаційне виробниче підприємство і Київський авіаційний завод «Авіант» уклали договір про розвиток міжзаводської кооперації, що передбачає реалізацію єдиної програми реструктуризації і модернізації виробництва заводів, що дозволить підприємствам скоротити витрати на відновлення устаткування і технологій, зменшити собівартість, підвищити ефективність виробництва і зміцнити позиції українського літакобудування на світовому ринку.

    Наталія Погосова,

    кореспондент

    ELCOMART News

    (e-news)





    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.