• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Аналитика
  • Фермеру
  • Экспортеру
  • Примеры контрактов
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 28 мая 2012 года
  • Для збільшення прибутку аграріям варто переходити на відкриті системи ведення бізнесу
    Опубликовано: 2019-11-04 11:04:47

    Споживач дедалі прискіпливіше обирає що і де купувати, спонукаючи виробників до конкуренції за ціною та якістю. Про це розповіла виконавчий директор громадської спілки Ukrainian Food Valley, консультант з агромаркетингу Наталія Маєвська під час Першої конференції з циклу “Збільшення прибутку в агробізнесі”, організованої агромедіа-агенцією SAPIENZA за підтримки Київського Міжнародного Контрактового ярмарку.

    Зокрема Наталія Маєвська пояснила, у чому полягає поняття екосистемної логіки ведення агробізнесу і як вона допомагає отримувати прибутки. За її словами, споживач дедалі прискіпливіше обирає що і де купувати, спонукаючи виробників до конкуренції за ціною та якістю.

    “Однак через певний період наступив період, коли “ціна-якість” не спрацьовували, почали думати: як боротися? Почали придумувати бізнес-моделі, зручніші місця продажу, додаткові сервіси, тобто конкурувати за бізнес моделями. Однак проходить певний період – вже й бізнес-моделі не допомагають. Що ж робити далі?

    А далі насправді потрібно йти у відкриті системи. Раніше було: підприємство, чим більше воно накупить техніки і набудує складів та виробничих потужностей, тим воно сильніше і має більше маркетингової сили”, – розповіла Наталія Маєвська.

    “Відкриті системи так не працюють. Як агростартапер, мені не потрібно купувати обладнання, будувати переробний цех. Я шукаю однодумців, партнерів, які відповідають моїм цінностям і які думають так само, як я.

    Мені сьогодні, як виробнику, достатньо володіти ось цими софтовими скілами, інформацією маркетинговою в першу чергу. Інформація про ринок, про споживача – це номер один. Кому ж моя продукція потрібна?

    Я роблю припущення, що така продукція, наприклад сушені продукти, потрібна ринку HoReCa. Я іду з цією гіпотезою до представників ринку HoReCa. Несу їм зразки і запитую фітбеки.

    І вони їх надають. Вони кажуть: нам потрібна ось така фракція, розмір, слайди, кубіки… Потім я своє технічне завдання віддаю своєму партнеру, який для мене є переробником. Я фактично є медіатором ринку і його комунікатором.

    Ось це приклад відкритої моделі – як вона функціонує. Енергія працює у зовсім інший спосіб. Не потрібно боятися, що хтось завтра скопіює вашу бізнес-модель”, – запевняє Наталія Маєвська.

    Альона Цветікова

    Источник: УНН

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    ООО "Мегапрайм груп" (Megaprime Group LLC). тел. +380-50-441-7388; ICQ: 390513874
    Электронная почта проекта: info@agrinews.com.ua. Корпоративные контакты: info@megaprime.com.ua, www.megaprime.com.ua Партнеры: www.e-news.com.ua, www.e-finance.com.ua, www.neboley.com.ua, www.brw.com.ua, www.bookmarket.in.ua
    megaprime.com.ua
    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © ООО "Мегапрайм груп". Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на www.agrinews.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию, представленную на www.agrinews.com.ua, принадлежат ООО "Мегапрайм груп".