Протягом трьох днів участі «Укрцукру» на найбільшій продовольчій виставці азійського регіону ANUFOOD China 2016 напрацьовано більше 30 бізнес-контактів, серед яких на поставки цукру крім Китаю, є Шрі-Ланка, Південна Корея, Лівія, Ангола та ЄС.
«Станом на сьогоднішній день, ми вже маємо заявки із специфікаціями на постачання цукру та готуємо списки потенційних клієнтів», - прокоментував Василь Долінський, аналітик сировинних ринків та сільського господарства НАЦУ «Укрцукор».
Також експерт відзначив, що є певні обмеження з прямим виходом на китайський ринок, оскільки вітчизняному цукру потрібне спеціальне ліцензування, а це складна бюрократична процедура. Тому українським виробникам доведеться добре попрацювати, щоб поставляти свою продукцію напряму в Китай, а не через звичний всім Гонконг.
«Звичайно ринок в піднебесній більш зарегульований ніж в інших країнах Азійського континенту. Крім цього, населення звикло бачити на полицях супермаркетів тростинний цукор, тому доводилось акцентувати увагу на тому, що ми виробляємо якісний цукор саме з цукрових буряків. Попри всі заперечення, ми все ж зуміли зацікавити китайського споживача, зокрема коричневий буряковий цукор та білий рафінований, що був представлений на нашому стенді викликав чималий ажіотаж серед відвідувачів», - пояснив Долінський.
В свою чергу, ціни на цукор в китайських супермаркетах доволі привабливі, відтак, ціна за 1 кілограм солодкого піску стартує від 38 грн.
З огляду на те, що квоти на безмитні поставки цукру в ЄС для українських виробників залишаються незмінними – 20 тис. т і цей об’єм виробники закривають в перший місяць поставок, актуальним залишається пошук нових ринків збуту. Саме з цією метою НАЦУ «Укрцукор» взяла участь в даній торговельній місії, що була організована Радою з питань експорту продовольства (UFEB) за підтримки Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO) та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).
agronews.ua
agrinews.com.ua