Відносно ринку будматеріалів можна сказати, що він представлений в основному досить крупними українськими підприємствами Київського регіону і Донбасу, а також що базуються в Києві, рідше — в Одесі і Львові, представництвами німецьких, італійських, польських і інших європейських компаній. Активність американських і азіатських структур тут лише епізодична.
Вікна. Український споживач тепер віддає перевагу пластиковим — 55% ринку; дерев'яні і вікна займають 25% ринку, алюмінієві - 15%. Обсяг обчислюється сотнями мільйонів доларів, і ринок щорічно росте на 20—30%.
Двері пропонуються крупними західноєвропейськими (Boon-Edam, Dorma, CAME, Record Int) і польськими (Porta) компаніями, але немало і наших. Це Київський завод дверних систем, київські "Майстер" і "Галерея дверей", Новокаховськоє підприємство "Нове світло".
Паркет займає порядку третини ринку побутових і до 15% — комерційних підлогових покриттів, поступаючись першістю рулонним матеріалам. Виробництво паркету у нас традиційно розвинене. У цій сфері задіяні до двохсот підприємств, з яких близько двадцяти крупних (до 3 тис. кв. м паркету в рік), контролюючих ину виробництва.
За даними компанії "Дім паркету", їх можна розділити на ті, що з'явилися до і після перебудови. Перші — західноукраїнські лісокомбінати (Івано-франківський, Камянка-бузький). Другу групу формують не тільки західноукраїнські, але і київські ("Дім паркету", АВПУ) та інші фірми ("Рубежанський паркет", "Промарсенал", "Пирятиндрев").
Імпорт паркету невеликий: за різними даними, до 20% — з Німеччини (Witex), Росії ("Паркет-Хол"), скандинавських і східноєвропейських країн.
Источник Derevo
agrinews.com.ua