• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Мінтрансзв’язку готує пропозиції щодо уніфікації залізничних тарифів відповідно до вимог СОТ
    Опубликовано: 2005-11-30 17:06:00
    Вже до кінця листопада Міністерство транспорту та зв’язку України має подати проект рішення Кабінету Міністрів України щодо уніфікації тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом відповідно до вимог СОТ. Про це йдеться в постанові КМУ від 22.11.2005р. № 1105 „Про підсумки соціально-економічного розвитку України за дев’ять місяців 2005 року і невідкладні завдання щодо поліпшення економічної ситуації”.
    Коментуючи це питання, міністр транспорту та зв’язку України Віктор Бондарь сказав: „Відповідно до вимог СОТ ми повинні вирівняти всі тарифи, щоб не було дисбалансу і диспропорцій”. На сьогодні в Україні існує дисбаланс між тарифами на внутрішні залізничні перевезення, а також на транзитні та експортні перевезення.
    Очікується, що вплив від уніфікації тарифів на економіку буде мінімальним, оскільки підвищення одних тарифів буде компенсовано пониженням інших. „Ми робимо так, щоб були компенсовані всі наші витрати і щоб наші виробники нічого не відчули в цій ситуації”, – зазначив Міністр. На його думку, це дозволить за рік-півтора вийти на реальну економіку залізничних перевезень.
    Віктор Бондар підкреслив, що Мінтрансзв’язку в майбутньому не має наміру надавати преференції по окремих видах перевезень, адже Європейський ринок та СОТ вимагають рівних умов конції для всіх. За його словами, навіть якщо які-небудь зміни тарифів і будуть, то комплексно і для всіх.
    Українські залізниці, щоб привести тарифи у відповідність до вимог СОТ та не програти у контній боротьбі, вже підвищили вартість перевезень для деяких видів вантажів, водночас для значно ширшої номенклатури вантажів тарифи були знижені.
    За рахунок регулювання тарифів на залізничні перевезення також планується підтримати вітчизняних виробників. Приміром, для міндобрив, продуктів харчування та світлих нафтопродуктів пропонується встановити вартість перевезень на експорт на рівні внутрішніх тарифів. Компенсувати втрати цілком можливо за рахунок регулювання тарифів на перевезення світлих та темних нафтопродуктів у внутрішньому та імпортному сполученнях.
    Прес-служба Мінтрансзв’язку agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.