• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ
  • Аналитика
  • Фермеру
  • Экспортеру
  • Примеры контрактов
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 28 мая 2012 года
  • Гладкіх: Цього року вперше за роки Незалежності ми замовили 151 пасажирський та 5 000 вантажних вагонів
    Опубликовано: 2006-03-14 16:30:00

    На прес-конференції для журналістів, яка відбулася на 16-тій виставці-огляду рухомого складу Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх повідомив, що Укрзалізниця починає масштабне оновлення рухомого складу.

    Через те, що на протязі 15 років не виконується закон про залізничний транспорт і не виділяються кошти на закупівлю нового рухомого складу Укрзалізниця опинилася у складній ситуації, коли парк залізничного рухомого складу зношений на 70%. Залізничники змушені своїми силами, в умовах локомотивних та пасажирських депо, модернізувати вагони та локомотиви, збудовані у 70-80-х роках.

    За словами Генерального директора Укрзалізниці Василя Гладкіх, фінансовий план Укрзалізниці, який затверджує Кабінет Міністрів України, не дозволяє акумулювати достатньо коштів для суттєвого оновлення парку рухомого складу. Тому, за підтримки Мінтрансзв’язку, в 2006 році Укрзалізниця розпочинає оновлення парку за рахунок залучення інвестицій, у т.ч. шляхом лізингу.

    У відповідності до Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 рр., вже в цьому році за рахунок реалізації інвестиційної програми планується придбати 151 пасажирських вагонів, 25 магістральних електровозів, 320 вагонів дизель-електропоїздів, 5 тис. вантажних вагонів, на загальну суму 2,9 млрд. грн., що в 9 разів більше, ніж у минулому році.

    Звертаючись до журналістів та громадськості Василь Гладкіх сказав:

    “Ми не просимо грошей у держави. Ми просимо залишити залізниці зароблені нею кошти. Укрзалізниця у минулому році віддала до бюджету 6 млрд. 400 млн. гривень – ви відчули ці гроші? А якби вони залишилися у нас на залізниці ви б побачили не 151, а 350 нових вагонів. Ми б замовили не 5 рейкових автобусів, а 30-40. Дайте нам працювати! Залізниця будує і модернізує вагони за рахунок власних коштів, а цього недостатньо”.

    "Урядовий портал"

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    ООО "Мегапрайм груп" (Megaprime Group LLC). тел. +380-50-441-7388; ICQ: 390513874
    Электронная почта проекта: info@agrinews.com.ua. Корпоративные контакты: info@megaprime.com.ua, www.megaprime.com.ua Партнеры: www.e-news.com.ua, www.e-finance.com.ua, www.neboley.com.ua, www.brw.com.ua, www.bookmarket.in.ua
    megaprime.com.ua
    bigmir)net TOP 100
    Яндекс.Метрика

    Яндекс цитирования
    © ООО "Мегапрайм груп". Все права защищены.
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на www.agrinews.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию, представленную на www.agrinews.com.ua, принадлежат ООО "Мегапрайм груп".