Протягом 2005 року Дніпропетровською облдержадміністрацією постійно здійснювалась робота із зверненнями громадян. Відбувалося це у тісній взаємодії з Регіональною приймальнею Президента України у Дніпропетровській області.
З метою забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики розпорядженням голови облдержадміністрації від 1 листопада 2005 року № 435-р-05 було створено обласний Центр консультативно-правової допомоги населенню. Завдяки його роботі кількість звернень до органів державної влади України значно зменшилась (за два місяці 2006 року на 34% порівняно з таким же періодом у 2006 році).
Однією з головних причин звернень жителів області особисто до голови облдержадміністрації продовжує залишатись неувага та байдужість окремих посадовців до виконання своїх обов’язків у цьому напрямку. Так, у 2005 році значно зросла кількість звернень, що стосуються роботи місцевих органів влади. Таких звернень надійшло 359, тоді як у 2004 році лише 29.
За характером основних питань, що порушували громадяни у 2005 році, чільне місце займають питання соціального захисту – 2874 (20%), житлові – 2717 (18,9%), житлово-комунального та донього господарства, благоустрою – 1723 (12%), сільського господарства – 1020 (близько 7%), охорони здоров’я – 567 (3,95%) і т.д. Турбують громадян також питання газифікації населених пунктів, водовідведення та водопостачання, повернення грошових вкладів, погашення заборгованості із заробітної плати.
Слід відмітити, що робота із зверненнями громадян активно продовжується і в 2006 році. І вже помітні позитивні зрушення. Спостерігається тенденція до збільшення звернень на особистому прийомі керівництва облдержадміністрації, у той же час зменшилась кількість звернень мешканців області до органів державної влади України. Це говорить про те, що люди довіряють місцевій владі і сподіваються, що вона допоможе їм у вирішенні наболілих проблем.
Прес-служба КМУ
agrinews.com.ua