• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Керуючи зв’язком – Ви керуєте бізнесом
    Опубликовано: 2006-03-16 15:50:00

    Послуга «Мобільний менеджер» – унікальна пропозиція для корпоративних клієнтів компанії «Київстар», яка:

    1. Дає можливість підприємству або корпорації самостійно контролювати витрати на дзвінки своїх співробітників.

    2. Дозволяє знизити витрати підприємства на послуги мобільного зв’язку шляхом обмеження дзвінків окремих співробітників, наприклад:

    - дзвінки поза робочим часом або у певні дні тижня;
    - дзвінки на номери, зв’язок з якими оплачується за окремими тарифами (наприклад, міжнародні дзвінки або замовлення додаткових послуг);

    3. Роблять мобільний зв’язок для співробітників більш зручним.


    Переваги послуги

    1. Зменшення витрат підприємства на послуги мобільного зв’язку шляхом обмеження дзвінків окремих співробітників, наприклад:
    дзвінки поза робочим часом або у певні дні тижня;
    дзвінки на номери, зв’язок з якими оплачується за окремими тарифами (наприклад, міжнародні дзвінки).
    2. Забезпечення більш зручного мобільного зв’язку для колег:

    можливість швидше та зручніше додзвонюватись, відправка SMS і MMS по коротким номерам всередині своєї організації;
    установка обмежень на вихідні дзвінки для абонентів в залежності від часу доби та дня тижня.
    3. Можливість самостійно управляти послугою «Мобільний менеджер» (активувати/відключати послуги) та отримувати інформацію он-лайн:

    максимально просто та доступно управляти послугою «Мобільний менеджер» через Інтернет за допомогою web-браузера Вашого комп’ютера;
    отримувати он-лайн інформацію про дзвінки (кількість, час розмови, напрямок) усіх абонентів корпорації.


    Можливості послуги

    1. Надання координатору корпорації доступу до управління послугою з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, використовуючи web-інтерфейс.
    Ви можете:

    підключати абонентів корпорації до послуги
    змінювати параметри або налаштування послуги самостійно та в будь-який зручний час.
    2. Створення адресної книги своєї корпорації із присвоєнням імен номерам своїх абонентів, можливості пошуку абонента за ім’ям або фамілією.

    3. Використання коротких номерів для абонентів для більш зручного здійснення дзвінків всередині своєї корпорації.

    Доступні діапазони коротких номерів:

    з 2000 по 2999
    з 6000 по 6999
    з 9000 по 9999
    Корпорація самостійно визначає та встановлює необхідні короткі номери своїм абонентам! За допомогою коротких номерів абоненти могуть дзвонити та відправляти SMS і MMS в межах організації.

    4. Встановлення обмежень на вихідні дзвінки своїх абонентів в залежності від набору наступних профілів:

    час та день тижня здійснення дзвінка
    напрямок дзвінка
    Наприклад, с 9-00 до 18-00 з понеділка по п’ятницю, Ви можете заборонити своїм абонентам здійснювати дзвінки на номери поза мережею Вашої корпорації, а на вихідні, наприклад, заборонити міжнародні дзвінки і т.д. Час, дні та напрямки дзвінків Ви обираєте самі!

    5. Перегляд статистики по дзвінках, відправленим SMS/MMS або по використанню послуг на базі GPRS в будь-який період за попередні 90 днів.

    Ви можете протягом декількох секунд отримати інформацію по будь-якому із номерів, які включені до Вашої корпорації.

    Статистика містить:

    тип дзвінків
    кількість хвилин, переданих коротких та мультимедійних повідомлень або переданих даних
    вартість дзвінків, SMS, MMS та переданих даних.
    Крім того, Ви можете у режимі реального часу зробити запит і отримати на свій комп’ютер детальний рахунок по будь-кому номеру корпорації, зберегти його або роздрукувати чи переслати по електронній пошті.

    Детальніше про правила роботи з послугою – читайте в інструкції (PDF-формат, 1,2 Мб).

    Тарифікація послуги

    "Мобільний менеджер"

    Тариф

    Плата за підключення послуги*

    50 грн.

    Щомісячна абонплата**

    1 грн.

    Замовлення детального рахунку через

    WEB-інтерфейс***

    15 грн

    Тарифи наведені у гривнях, з урахуванням ПДВ та без урахування податку до Пенсійного Фонду.

    * З рахунку Координатора корпорації.

    ** Щомісячна плата забирається с кожного номеру корпорації, що підключений до послуги.

    *** Плата за кожне замовлення детального рахунку через web-інтерфейс послуги забирається з рахунку Координатора корпорації за кожний запит по номеру абонента і один період.

    Як підключитися:

    Підключення послуги здійснюється через Координатора корпорації.

    Ви можете дізнатись про підключення послуги, подзвонивши за номером 466 (безкоштовно з мобільного телефону мережі «Київстар») або за номером 466 3 466 (окрема лінія для обслуговування Координаторів), а також в Центрах обслуговування абонентів «Київстар» і у дилерських центрах.

    Послуга надається лише юридичним особам – корпоративним клієнтам «Київстар», з кількістю абонентів всередині однієї корпорації від 2 до 3000. Обов’язковою умовою є наявність єдиного коду ОКПО.

    Вхід для користувачів послуги «Мобільний менеджер»

    Якщо Ви – Координатор корпорації, яка вже підключила послугу «Мобільний менеджер», скористуйтесь посиланням переходу на веб-інтерфейс послуги:

    Мобільний менеджер

    Інф. Кyivstar

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.