• Головна / Main Page
  • Стрічка новин / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Влада Рівненщини отримує скарги
    Опубликовано: 2006-01-18 10:14:00

    Понад чотири тисячі звернень громадян щодо неякісної роботи органів влади отримала за останні п’ять місяців Регіональна приймальна Президента в Рівненській області. Найбільше критики (350 звернень) дісталося обласній та районним держадміністраціям, їхнім управлінням та відділам.

    Найчастіше звернення стосувалися невирішених соціальних питань, питання надання житла та земельних ділянок. При цьому особисто на голову облдержадміністрації Василя Червонія надійшла перша скарга за весь час. Стосується вона відсутності губернатора на робочому місці у день прийому громадян. Про це повідомив 16 січня під час засідання Рівненського прес-клубу керівник Регіональної приймальні президента Михайло Бузинарський.

    За цей же час надійшло понад сто тридцять звернень щодо роботи судів різних інстанцій, понад сто скарг стосуються діяльності УМВС на Рівненщині, 61 зауваження – щодо рівненської міської адміністрації, майже 70 звернень спрямовані на прокуратуру. Лише три звернення стосувалися роботи ДАІ.

    Найбільше скарг стосується надання земельних ділянок та недоброзичливого ставлення чиновників, до яких громадяни звертаються за вирішенням різних проблем.

    „60% скарг вирішуються позитивно”, – запевнив керівник приймальні. Найскладнішими ж і майже невирішуваними на сьогодні є звернення з проханням надати житло. Складним є також прохання надати земельну ділянку у зручному районі.

    «Майже всі звернення та скарги вирішуються на місцевому рівні, адже саме для цього й створені регіональні приймальні Президента, – розповів Михайло Бузинарський. – Проте найбільш резонансні справи Президентові відомі: близько двох відсотків звернень передаються безпосередньо першому помічнику Президента чи керівнику президентського офісу. Але і всі інші скарги відомі у Києві завдяки режиму он-лайн, в якому працює регіональна приймальня».

    Наразі впоратися з такою кількістю звернень (а це – близько восьмиста на місяць) керівникові приймальні допомагають два штатні працівники Секретаріату та помічники, що працюють на громадських засадах.

    „Такого колективу поки що вистачає, але надалі слід було б збільшити їх кількість. Є деякі проблеми з матеріально-технічною базою, яка сьогодні покладена на облдержадміністрації, – поділився керівник приймальні, але додав. – Президент дуже заощаджує народні гроші. Звичайно, можна було б виділити відразу всі необхідні кошти, але в такому разі недоотримали би вчителі, дитячі садки...”.

    Михайло Бузинарський нав слова Президента щодо необхідності прозорості і чесності очікуваних виборів, без застосування тиску та адмінресурсу. Тож усі громадяни, які стали свідками чи чули про приклади таких брудних політтехнологій, можуть і повинні звертатися до Регіональної приймальні Президента. Наразі вже є приклади позитивного вирішення таких справ.

    "Західна iнформаційна корпорація"

    agrinews.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с AgriNEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Новости агробизнеса AgriNEWS.COM.UA" обязательна.

    E-mail:
    info@agrinews.com.ua
    При использовании информации в электронном виде активная ссылка на agrinews.com.ua обязательна.