Регіонали Дніпропетровщини допомогли провести газ і вирішити проблеми пенсіонерів
16 ноя, 14:47
У вересні цього року до громадської приймальні Партії регіонів надійшла колективна заява від мешканців вул. Леніна із с.Степне. Заявники повідомляли, що цього року на вулиці було закінчено будівництво газопроводу, але газу до системи так і не подали.
Працівники приймальні підготували та надіслали звернення до Самарського управління газового господарства та управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної держадміністрації. На сьогодні питання передачі газопроводу на баланс експлуатаційній організації, яка і буде його обслуговувати, винесено на розгляд сесії Дніпропетровської обласної ради. Тож справа має вирішитися найближчим часом. А люди, нарешті, отримають тепло до своїх домівок.
«Цей приклад, – розповідає завідуюча приймальнею Любов Біла, – наведений не випадково, бо саме на конкретні проблеми і спрямована наша сьогоднішня робота. У районі давно знають, що приймальня Партії регіонів не тільки надає безкоштовну юридичну допомогу населенню, а й допомагає вирішувати безліч інших проблем.
Ще один приклад. Нещодавно на сході у місті Підгородньому нам вдалося відстояти права ветерана, учасника війни. Два роки стара жінка прозимувала у холодній квартирі, бо громада ніяк не хотіла погодитися на підключення її помешкання до газопостачання. Нам вдалося знайти спільну мову з людьми, доказати, що спірні питання не можна вирішувати в такий спосіб, коли страждає ні в чому не винна стара жінка. Цього разу досить було нашої присутності і відвертої розмови.
Такі сходи громадян набувають все більшого значення. Як, наприклад, у Новоолександрівці, куди днями ми потрапили разом з начальником РВВС Олегом Кабаненком. Розглядалося питання про охорону громадського порядку та боротьбу із злочинністю. Цього разу йшлося про закриття пунктів прийому металолому, які стали справжнім лихом на селі.»
Практикують працівники громадської приймальні Партії регіонів і виїзні консультації разом із працівниками Пенсійного фонду. Громадяни мають можливість на місці вирішити усі свої питання, отримати інформацію безпосередньо з перших рук. До того ж, не треба їздити у район, що особливо складно людині похилого віку.
Саме життя підказує активістам Партії регіонів ті форми роботи, ті питання, які на сьогодні є головними. Для них немає проблем малих чи великих, першочергових чи другорядних. Адже за кожним зверненням до Приймальні Партії регіонів стоїть людина.
Працівники приймальні підготували та надіслали звернення до Самарського управління газового господарства та управління капітального будівництва Дніпропетровської обласної держадміністрації. На сьогодні питання передачі газопроводу на баланс експлуатаційній організації, яка і буде його обслуговувати, винесено на розгляд сесії Дніпропетровської обласної ради. Тож справа має вирішитися найближчим часом. А люди, нарешті, отримають тепло до своїх домівок.
«Цей приклад, – розповідає завідуюча приймальнею Любов Біла, – наведений не випадково, бо саме на конкретні проблеми і спрямована наша сьогоднішня робота. У районі давно знають, що приймальня Партії регіонів не тільки надає безкоштовну юридичну допомогу населенню, а й допомагає вирішувати безліч інших проблем.
Ще один приклад. Нещодавно на сході у місті Підгородньому нам вдалося відстояти права ветерана, учасника війни. Два роки стара жінка прозимувала у холодній квартирі, бо громада ніяк не хотіла погодитися на підключення її помешкання до газопостачання. Нам вдалося знайти спільну мову з людьми, доказати, що спірні питання не можна вирішувати в такий спосіб, коли страждає ні в чому не винна стара жінка. Цього разу досить було нашої присутності і відвертої розмови.
Такі сходи громадян набувають все більшого значення. Як, наприклад, у Новоолександрівці, куди днями ми потрапили разом з начальником РВВС Олегом Кабаненком. Розглядалося питання про охорону громадського порядку та боротьбу із злочинністю. Цього разу йшлося про закриття пунктів прийому металолому, які стали справжнім лихом на селі.»
Практикують працівники громадської приймальні Партії регіонів і виїзні консультації разом із працівниками Пенсійного фонду. Громадяни мають можливість на місці вирішити усі свої питання, отримати інформацію безпосередньо з перших рук. До того ж, не треба їздити у район, що особливо складно людині похилого віку.
Саме життя підказує активістам Партії регіонів ті форми роботи, ті питання, які на сьогодні є головними. Для них немає проблем малих чи великих, першочергових чи другорядних. Адже за кожним зверненням до Приймальні Партії регіонів стоїть людина.
Прес-служба Партії регіонів
|
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/89068.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM