02 мар, 16:32
Акціонерне товариство «Українська охоронно-страхова компанія» презентує на українському ринку ряд нових видів страхування. Серед нових напрямків діяльності компанії: сільськогосподарські ризики, страхування технічних ризиків, медичне страхування та багато ін. Про це повідомила журналістам голова правління АТ «Українська охоронно-страхова компанія» Ірина Оксанюк.
На сьогоднішній день «Українська охоронно-страхова компанія» працює над розробкою і веденням нових продуктів страхування.
У листопаді 2005 року компанія почала новий вид страхування – сільськогосподарський ризик. За словами І. Оксанюк, цей вид страхування накладає на компанію велику відповідальність з огляду на умови нинішньої зими. Для того щоб тримати ситуацію під контролем, фахівці компанії багато часу проводили в регіонах і спілкувалися з людьми. Таким чином, буквально за місяць страхова компанія заробила на цьому виді ризику більш ніж 500 тис. гривень.
На сьогоднішній день велика увага на ринку страхування приділяється медичному страхуванню. Так, «Українська охоронно-страхова компанія» вже розробила комплексний страховий продукт, пов’язаний з довгостроковим страхуванням життя і медичним страхуванням.
На даний момент під розробкою знаходяться будівельно-монтажні ризики. Як повідомила пані Оксанюк, компанія вийде з новим продуктом на ринок тільки тоді, коли розробить правила і відпрацює технологію відшкодування у разі страхової події. Для цього буде потрібно близько двох місяців, вважає вона. За її словами, «Українська охоронно-страхова компанія» також активно працює в новому досить серйозному виді страхування — ядерний пул.
Однак, окрім нових напрямків діяльності, компанія продовжує розвивати й решту вже існуючих видів страхування.
Зокрема, «Українська охоронно-страхова компанія» продовжує своє ексклюзивне страхування, яким вона завжди відрізнялася від інших страхових компаній на ринку страхових послуг. Як повідомила І. Оксанюк, ексклюзивне страхування пов’язано з ексклюзивними клієнтами компанії. Серед яких відомий український співак та композитор Олександр Пономарьов, який, до речі, є обличчям компанії, музикант Ігор Завадський, актор театру і кіно Остап Ступка та його родина, чотириразова Олімпійська чемпіонка з плавання Яна Клочкова, абсолютна Олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики Лілія Підкопаєва, телеведуча Олександра Ніколаєнко, телеведучий Олексій Дівєєв-Церковний та багато інших VIP-персон.
Слід сказати, що 1 березня 2006 року компанія відзначила своє десятиріччя. Ще півроку назад компанія знаходилася в складному становищі, через політичну ситуацію в країні. 27 травня 2005 року на зборах акціонерів було прийнято нову стратегію та обрано нове керівництво компанії. З цього часу почався і новий етап розвитку компанії.
«Ми поставили перед собою задачу вийти на зовнішні ринки, розвинути філіальну мережу, збільшити кількість клієнтів, вийти зі збитків, відновитися в ах моторно-транспортного бюро і відтворити ім'я компанії на страховому ринку»,— заявила І. Оксанюк.
Компанія проаналізувала свій портфель по збитковості та збалансованості. Головним здобутком, за словами голови правління АТ «Українська охоронно-страхова компанія», є те, що вони змогли погасити збитки попередньої команди компанії у сумі 6,5 млн. гривень. Вони також розробили нові правила, тарифи та удосконалили існуючі технології продажу страхових продуктів.
6 жовтня компанія була відновлена в ах моторно-транспортного бюро, і зараз компанія займає чільне місце на ринку продажу обов'язкових полісів цивільної відповідальності власників транспортних засобів.
«Спільно з компанією „Охорона життя“ ми розробили та ввели в дію комплексну соціальну програму для наших корпоративних клієнтів. Розробили технологію та розпочали роботу за такими напрямками, як підготовка спеціалістів для продажу страхових продуктів в регіонах»,— розповіла вона.
За 9 місяців наполегливої праці «Українська охоронно-страхова компанія» відкрила чотири філії у Дніпропетровській, Миколаївській, Кіровоградській та Київській областях та 12 представництв. В перспективі відкриття філій у Харкові та Херсоні. До цього часу компанія працювала і не мала жодної філії, жодного представництва, а працювала лише через мережу агенцій з самостійними юридичними особами. На сьогодні компанія має в кожній області по два-три своїх представника.
Довідка ElcomartNews. Компанія була створена в системі Державної служби охорони при МВС України для захисту інтересів, життя та здоров'я працівників ДСО. Щорічно прибуток, який отримувала компанія, направлявся на поповнення статутного фонду та збільшення активів. На 01.01.2006 року Статутний фонд АТ «УОСК» складає 10 мільйонів гривень. Компанія має у власності майно, ринкова вартість якого складає близько 20 мільйонів гривень. Сформовані резерви в сумі 12,2 мільйона гривень. Але найголовніший здобуток компанії, за словами пані Оксанюк, — це команда.
Наталія Погосова,
кореспондент
ELCOMART News
(e-news)
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/47570.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM