Транспортна модель київської агломерації

28 фев, 12:18

Шановні пані та панове,

24 лютого 2006 р. Інститут трансформації суспільства спільно з Радою з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України та Інститутом сталого розвитку України провели в Києві круглий стіл на тему “Формування сучасної транспортної моделі Київської агломерації”.

Під час круглого столу обговорювалися такі питання:

- Як побудувати транспортну інфраструктуру Київської агломерації (дороги, транспортні розв’язки, вокзали, автопорти, мости, паркінги тощо), яка б задовольняла потреби людей і відповідала європейським стандартам?

- За якими принципами має бути організована система громадського транспорту в місті Києві та Київській області?

- Як створити ефективну модель міжнародного транспортного сполучення Київської агломерації із зарубіжними країнами?

Захід відкрив директор Інституту трансформації суспільства, кандидат на посаду Київського міського голови, доктор економіки Олег Соскін. Він поставив запитання: а чи існує взагалі реальна транспортна модель розвитку Києва та області?

Іван Салій, голова Громадської ради Інституту сталого розвитку України, зазначив, що наміри влади налагодити ефективне функціонування транспортної системи Києва зазвичай закінчуються деклараціями і не переходить на рівень конкретних дій. Міська влада ухиляється від відкритих дискусій з питань містоуправління, тому що її позиція не є вашною.

Володимир Волков, Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України, розпочав свій виступ з тези про те, що проблеми розвитку транспортної інфраструктури в столиці схожі на секрет полішинеля – всі про них знають, але ніхто прямо не говорить.

У роботі круглого столу також брали участь Костянтин Матвієнко, Голова ГО „Голос громади Києва”, Микола Толмачов, генеральний директор ТОВ „Т.М.М.”, Ігор Смірнов, головний редактор ВАТ „Інформаційне транспортне агентство України”, Василь Попик, голова Профспілки таксистів України, Валентин Халецький, кандидат на посаду Київського міського голови, Віктор Мацак, заступник начальника конструкторського відділу з наземного транспорту АНТК ім. О. Антонова, Володимир Пальчик, заступник голови правління ВАТ „Київметробуд”, Сергій Трусов, Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України та ін.

Підбиваючи підсумки, Олег Соскін сказав, що назрів час не лише оговорювати, а й вирішувати проблеми транспортної інфраструктури Київської агломерації. Він запросив всіх учасників заходу долучитися до участі в робочій групі з питань реформування київської транспортної системи.

Інститут трансформації суспільства







Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/47231.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM