29 дек, 15:32
Бренд Nemiroff залишається лідером ьного ринку України. Про це свідчать результати дослідження ринку горілчаних виробів України за 2005 рік. Ці дані були надані компанією «Taylor Nelson Sofrez Ukraine» і міжнародною незалежною дослідницькою компанією «МІМРБ-УМГ», яка проводила аудит «Моніторинг роздрібної торгівлі в Україні» в категорії «Горілка».
За словами директора з маркетингу УВК Nemiroff Андрія Розумного, компанія володіє 12% обсягу ринку горілчаних виробів (в літрах). Друге місце розподілили ТМ «Біленька» та ТМ «Хортиця», частка яких на ринку горілчаних виробів становить 10%. Третє місці посіли ТМ «Союз-Віктан» та ТМ Medoff — 8%. Як повідомив А. Розумний, за вартісними показниками ситуація порівняно з минулими роками також не змінилася. Так, компанія Nemiroff за показником обсягів закупівлі в роздрібній мережі набрала 13% (в гривнях), ТМ «Хортиця» — 12%, ТМ «Союз-Віктан» — 9%, ТМ Medoff — 8%, ТМ «Біленька» — 6%.
За словами А. Розумного, вони задоволені позицією ТМ Nemiroff за підсумками року.
«Марка не змінила свої лідерські позиції, посідаючи 12 % у натуральному обсязі і 13% у вартісному. Лідерство ТМ Nemiroff базується не тільки на зазначених показниках та високій незаперечній якості виробів, лідерство Nemiroff забезпечене найвищими показниками прихильності споживачів. Вже протягом 10 років — це довготривале знання бренду Nemiroff, стабільна купівельна поведінка та позитивне відношення до бренду»,— підкреслив він.
«Отже, бренд Nemiroff є лідером за показниками споживання. На сьогодні він володіє найбільшою кількістю споживачів у віці від 21 до 65 років. Щодо прихильників саме ТМ Nemiroff, то серед усіх споживачів, їхня кількість становить 17,8%»,— зазначає А. Розумний.
Якщо порівняти цей показник з іншими торговими марками, то, зокрема, ТМ «Біленька» має 12,3% прихильників свого бренду, ТМ «Хортиця» — 12% прихильників, і «Союз-Віктан» - 10,6%.
«Для нас, як для компанії лідера, на сьогоднішній день головним завданням є налагодження і підтримка стосунків відкритості і прозорості з нашими споживачами. Ми намагатимемось зберігати наших прихильників, лояльних споживачів, збільшувати їх частку і працювати з тією аудиторією, яку сьогодні називають репертуарною. За останніми дослідженнями, 37-40% українських споживачів горілки взагалі не є прихильниками продукції якогось одного бренду, тому їх називають репертуарною аудиторією, тобто сьогодні вони споживають один бренд, завтра інший, або споживають продукцію 3-4 брендів паралельно. І це саме та ознака сьогоднішнього ринку, яка дає можливість бачити нам коливання тієї чи іншої марки»,— повідомив пан Розумний.
Довідка ElcomartNews. Українська горілчана компанія Nemiroff — лідер горілчаного ринку України. Асортимент складається з 25 позицій (горілки класичні — 3 види, горілки особливі — 8 видів, гіркі настоянки — 4 види, солодка настоянка — 1 вид, TOP Spy — 4 види, Jolly Spy — 5 видів). Продукція компанії поставляється у 52 країни світу.
За підсумками 2003-2004 рр., Nemiroff визнано міжнародним брендом, що найдинамічніше розвивається серед світових виробників міцного ю, згідно рейтингу Світового Клубу Мільйонерів (він об’єднує ьні , продажі яких перевищили мільйон кейсів (1 кейс = 9 л)). Обсяг виробленої продукції у 2002 році склав 3,23 млн. дал, у 2003 р. — 4,55 млн. дал (40% зростання), 2004 р. — 6,69 млн. дал.
Наталія Погосова,
кореспондент
ELCOMART News
(e-news)
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/42253.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM