Презентація «Богдана» А-100
09 дек, 11:55
Корпорація «Богдан» - лідер на ринку виробництва автотранспортних засобів різних типів, оголосила про поповнення модельного ряду автобусів «Богдан» моделлю туристичного класу, провівши 8 ня 2005 року першу публічну презентацію «Богдану» А-100.
Автобус «Богдан» середнього класу для приміських та міжміських перевезень пасажирів, розробкою якого займалося конструкторське бюро ВАТ «Черкаський автобус», повністю відповідає європейським стандартам перевезення пасажирів.
«Богдан» А-100 розроблявся саме як експортна модель для європейського ринку. Втім нещодавня заява Мінтрансзв’язку та Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників (ВААП) про впровадження нових вимог по комфортності в автобусах на міжміських рейсах дещо скорегувала наші плани щодо А-100», - зазначив Голова наглядової ради ВАТ «Черкаський автобус» Олександр Дорош.
За його словами, нова модель «Богдану», в умовах постійно зростаючого обсягу перевезень пасажирів на міжміських маршрутах та впровадженні нових вимог комфортності, буде мати широкий попит серед українських перевізників завдяки гармонійному поєднанню «ціна – якість».
Новий автобус «Богдан» А-100 виготовлятиметься з комплектуючих, що поставляє генеральний партнер Корпорації японська компанія Isuzu Motors. «Японська якість світового виробника вже підтверджена часом і випробуваннями на наших дорогах. Ми ще не мали жодних нарікань на роботу двигуна та інших агрегатів Isuzu які встановлені майже на всі моделі наших автобусів», - підкреслив пан Дорош.
Особливістю нової моделі автобусу «Богдан» є використання незалежної передньої підвіски, що дозволяє досягти плавності руху та додаткової комфортності пасажирам.
Завдяки збільшеним габаритам вдалося значно скоротити витрати на одне пасажиромісце, що робить новий туристичний «Богдан» більш привабливим для перевізників. Новий автобус «Богдан» А-100 має 34 місця для сидіння.
Конструкція автобуса з самого початку розроблялася таким чином, що за бажанням клієнта є можливість обладнати салон усім необхідним для комфортності пасажира у далекій дорозі (ТВ, ДВД, біо-туалет, міні-кухня, бар і т.д.). При оснащенні автобусу вищевказаними опціями, автобус відповідатиме європейській класифікації ***** (5 зірок). У базовій комплектації туристичний автобус «Богдан» А-100 оснащений сидінням підвищеної комфортності та клімат-контролем.
Вже традиційно Корпорацією «Богдан» не аби яка увага приділяється питанням екологічності транспорту та безпеці перевезень пасажирів. Усі автобуси моделі А-100 комплектуватимуться двигунами Isuzu що відповідають екологічним нормам Евро-3 та матимуть антиблокувальну систему (ABS) в приводі гальм.
Орієнтовна вартість нового автобусу туристичного класу «Богдан» А-100 становить від 60 тисяч доларів США.
Очікується, що в серійне виробництво модель буде поставлена вже в першому півріччі 2006 року після трьох місячних випробувань на автошляхах України.
Корпорація «Богдан» створена у лютому поточного року з метою реалізації масштабних інвестиційних проектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва автотранспортних засобів різних типів. До її складу входять 20 компаній, серед яких: Луцький автомобільний завод, АТ «Черкаський автобус», ТОВ «Хюндай Моторс Україна» та ін.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АВТОБУСУ СЕРЕДНЬОГО КЛАСУ «БОГДАН» А-100
Габаритні розміри, мм, не більше:
- довжина - ширина - висота - висота з урахуванням кондиціонеру |
8770±10 2380±10 3240±10 3400±10 |
База, мм
|
4340±10
|
Колія коліс, мм:
- передніх - задніх |
1960±5 1650±5 |
Кут звісу, градусів, не менше:
- переднього - заднього |
10 8 |
Доній просвіт (кліренс), мм, не менше
|
180
|
Пасажиромисткість:
- число місць для сидіння - загальна (без водія) - кількість місць для обслуговуючого персоналу |
34 34 1 |
Об’єм вантажних відсіків, м³, не менше
|
6
|
Маса вантажу в багажних відсіках, кг, не більше
|
600
|
Маса спорядженого автобуса, кг, не більше
|
6800
|
Повна маса автобуса, кг, не більше
|
10200
|
Розподілення навантаження автобуса з повною масою, кгс, не більше:
- через шини передніх коліс - через шини задніх коліс |
3400 6800 |
Максимальна швидкість при повній масі, км/год, не менше
|
100
|
ДВИГУН:
- модель - тип - об'єм, л - максимальна потужність, (л.с. / об/хв) - максимальний крутний момент, кгс м/об/хв - оберти холостого ходу, об/хв |
ISUZU 4HE1-XS (Euro 3)
дизель із турбонаддувом та проміжним охолодженням 4,751 146/2300 47,1/1800 550 - 600 |
ЗЧЕПЛЕННЯ
|
фрикційне, сухе, однодискове з гідравлічним приводом та посилювачем
|
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ І ДИФЕРЕНЦІАЛ:
- модель - Кількість передач - передаточне число |
MZZ6U 6 передніх / 1 задня 4,3 |
ШИНИ
|
Безкамерні 225×75 R17,5
|
ПІДВІСКИ
|
|
Передня
|
незалежна, пневматична, з телескопічними амортизаторами двосторонньої дії
|
Задня
|
залежна, пневматична, з телескопічними амортизаторами двосторонньої дії
|
ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
|
|
- робоча гальмова система
|
Гідравлічна двоконтурна з гідравлічним підсилювачем й ABS – I кат.
|
- гальмові механізми коліс
|
Передні - дискові, Задні - барабанні
|
- запасна гальмова система
|
Сполучена з одним з робочих контурів
|
- стояночна гальмова система
|
Трансмісійна, механічна
|
- допоміжна гальмова система
|
На випускному тракті двигуна
|
ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА, л
|
100
|
ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ
|
|
Акумулятор
|
12 У × 2 (24 У)-140 Ач
|
Генератор
|
24 У-60Ач + 28 У-90Ач
|
СПІДОМЕТР
|
Тахограф
|
ВИТРАТА ПАЛЬНОГО, л/100 км
|
17
|
Пресс-центр корпорации "Богдан"
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/40342.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM