Пальмова олія: зміни на ринку та її вплив

27 сен, 12:01

Пальмова олія, довгий час відома своєю доступністю і низькою ціною, зараз переживає зміни на світовому ринку. За даними Bloomberg, ця рослинна олія втратила свої позиції як найдешевша серед харчових олій, поступившись цим титулом соєвій олії.

Ще в листопаді 2022 року пальмова олія коштувала на 782 долари менше за тонну порівняно з соєвою. Її висока популярність була зумовлена меншою витратою землі для вирощування порівняно з іншими культурами, такими як соя, соняшник або ріпак.

Проте сьогодні ситуація змінилася. Пальмові плантації в Індонезії та Малайзії, що забезпечують 85% світових поставок, стикаються з труднощами. Вирощування нових пальм може займати від чотирьох до п'яти років, у той час як соєві боби можуть дозрівати за півроку, що впливає на загальні витрати виробництва.

Ціни на пальмову олію зросли на 10% у цьому році, тоді як соєва олія подешевшала на 9%, повідомляє Bloomberg. Це викликало інтерес до пошуку альтернативних продуктів серед виробників та споживачів.

Головні споживачі пальмової олії, такі як кондитерські компанії та виробники біодизелю, залишаються вірними своїм постачальникам. Використання пальмової олії розповсюджене у піцеріях, морозивних майстернях, а також в косметичній та харчовій промисловості.

Майбутнє ринку пальмової олії залишається нестабільним. Зауваження Bloomberg підкреслює, що сезонні фактори можуть вплинути на попит і пропозицію. Наприклад, споживання пальмової олії зазвичай знижується в грудні і січні в Індії через її твердість при низьких температурах, що стимулює пошук альтернативних рішень.

У підсумку, ринок пальмової олії продовжує еволюціонувати під впливом глобальних факторів. Хоча вона втрачає свою економічну вигоду, її популярність і застосування залишаються значними у різних сферах промисловості та виробництва.


Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/340699.html



Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM