02 май, 18:04
Обсяги реалізації товарів для посівної цьогоріч зросли на 97% проти минулого року. Найчастіше у цій категорії українці купують насіння (приріст становить +64%), ґрунтосуміші (+121%), добрива (+107%) та агрохімію (+122%). А найбільше зростання порівняно з минулим роком показала підгрупа товарів для розсади (+128% та +74%). Про це повідомили в мережі торговельних центрів «Епіцентр», пише agronews.ua.
«Цьогоріч люди почали готуватися до посівної набагато раніше, ніж зазвичай. Ще в грудні ми помітили певний ажіотаж на товари для розсади, хоча зазвичай він починався у другій половині січня. Комплекти для розсади, торфогорщики та касети просто розмітали з полиць. Також спостерігався підвищений попит на насіння, а у березні реалізація добрив досягла максимального показника за останні кілька років», — коментує директор напрямку «Сад, город» у мережі «Епіцентр» Світлана Лісанті.
За її словами, головною причиною суттєвого зростання обсягів реалізації товарів для посівної стали низький попит минулого року та інфляційні процеси. Торік продажі цієї продукції у багатьох регіонах країни обвалилися внаслідок повномасштабного вторгнення. При цьому за останній рік більшість товарів для посівної подорожчали через зростання валютного курсу, збільшення цін на енергоносії, логістику тощо.
«Втім, цьогоріч обсяги реалізації перевищують навіть показники 2021 року як у грошовому (+71%), так і в натуральному вираженні (+4%). З одного боку, люди почали закуповувати насіння, добрива та ґрунтосуміші наперед через побоювання подальшого зростання цін. З іншого, можна зробити висновок, що в умовах зростання безробіття та скорочення доходів усе більше українців сподіваються прогодувати себе за рахунок домашнього господарства», — пояснює Світлана Лісанті.
Інф. agronews.ua
Адрес новости: http://agrinews.com.ua/show/336335.html
Читайте также: Торгово-промышленные новости ELCOMART.COM